Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Intressekoll - ekologiskt snus/cigariller finnes snart - Lund  (läst 456 gånger)

Mossmoss

• Skåne
Skåne Intressekoll - ekologiskt snus/cigariller finnes snart - Lund
« skrivet: 05 aug-18 kl 18:59 »
Kommer till hösten ha ekologiskt hemodlat snus och eventuellt cigariller till salu. Hör av er vid intresse.

amos.stromberg@gmail.com

eller

0736 42 95 41

Mvh,
Amos

simon.arvestrand

• Östergötland
SV: Intressekoll - ekologiskt snus/cigariller finnes snart - Lund
« Svar #1 skrivet: 05 aug-18 kl 23:23 »
Inga cigarrer?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

malarmaster

• Småland
« Svar #2 skrivet: 06 aug-18 kl 08:58 »
 ;D ekologiskt? så produkterna innehåller inte nikotin och andra hälsovådliga ämnen? cigarillerna ger inte uppkomst till lungcancer m.m ? ursäkta,men det spelar väl ingen roll om man odlar ekologiskt när produkterna vid användning är garanterat hälsovådliga ändå.

Bösahusarn

• Lagom kan också vara för mycket.
    • Skåne
« Svar #3 skrivet: 06 aug-18 kl 14:43 »
;D ekologiskt? så produkterna innehåller inte nikotin och andra hälsovådliga ämnen? cigarillerna ger inte uppkomst till lungcancer m.m ? ursäkta,men det spelar väl ingen roll om man odlar ekologiskt när produkterna vid användning är garanterat hälsovådliga ändå.

Hmm...du menar som https://www.systembolaget.se/dryck/sprit/spirit-of-hven-8602102 ? inget för folket på bänken i parken kanske.

Jag antar att vin inte är direkt nyttigt för min kropp men det funkar bra med min ringa konsumtion, dock väljer jag alltid eko.

Skulle jag röka cigariller så skulle jag gärna valt eko.

Så vad kan cigariller kosta då?
« Senast ändrad: 06 aug-18 kl 15:26 av Bösahusarn »
Det är aldrig för sent att ge upp.

Dela detta:

* Inloggade just nu

230 gäster, 8 användare (1 dolda)
Jonte76, skotten8844, donderboss, Gika, Ibbe, Stengrim, peterm

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser