Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Highland cattle - djur säljes!  (läst 1125 gånger)

Bäckmockasinen

• Skåne
Halland Highland cattle - djur säljes!
« skrivet: 05 aug-18 kl 10:12 »
Hej,

Säljer highland cattle- djur. Har lite blandat, av tjurar, fjolårskalvar, ko&kalv etc. Fina kulörer och goda temperament. Friska, välhanterade och sociala djur. Säljes endast till SE-gård. Pris diskuteras.

Ring mig på telefon 0723-283310 vid intresse.

Hälsningar

Börje

drakvinga

• Småland
SV: Highland cattle - djur säljes!
« Svar #1 skrivet: 14 aug-18 kl 16:48 »
HAde gärna varit intresserad av flask kalv om du har för att senare använda som hushållsko
jag har haft highland och fjäll förr som hushållskor men har lärt mig att för att få en highland till att bli trygg och lugn behöver jag ta den som flask kalv
hör gärna av dig om du har någon liten som vill få ett livslångt hem i nära relation till människor
Bor på stor gård i kronoberg. med man barn och djur

Dela detta:

* Inloggade just nu

319 gäster, 11 användare (1 dolda)
LimJans, Rolle 007, Efwa, Permission, Burn0ut, Stork, bergsdräng, Berberis, Pumba, ardennerpower

* Forum

* Om tidningen Åter

- Rotade fram denna då ja nyss fått barn. Bra förklarat i "från tröja till blöja" som sagt.. gott o blandat!!!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser