Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gillar du stark Chili?  (läst 487 gånger)

ensamvarg_17

• Dalarna
SV: Gillar du stark Chili?
« Svar #20 skrivet: 28 jul-18 kl 11:19 »
Gurkmeja du har pm nu

Postat med Alternativ.nu´s app

Söker med ljus och lykta efter min andra halva som vill bo i skogen med mig ;-)

Mahok

« Svar #21 skrivet: 28 jul-18 kl 17:41 »
Vill ha smak, men inte styrka. Tar gärna emot tips om andra ickestarka smakrika sorter

Är inte riktigt så organiserad att jag kan skriva olika sorter...året efter har jag alltid glömt vad som odlades säsongen innan...prövar ju olika hela tiden, det enda jag lärt mig är att undvika de starkaste sorterna. Väldigt begränsade i matlagning och mycket mer mångsidigt med de lite mer milda sorterna.

/ Martin

simon.arvestrand

• Östergötland
« Svar #22 skrivet: 28 jul-18 kl 23:23 »
Upptäckte jag hade tagit bort sortmärkningen på dem, ingen ide hålla på med dem då ju. Frön kan jag ju fixa istället, förslagsvis lite senare i sommar då, så att ni (som jag skrev till ensamvarg) även kan få av de som inte har mognat ännu. (Habanero Duche & Chihuacle Negro)

Är intresserad av allt. Chili har varit ett smygintresse i många år för mig.  Först dom senaste 5 åren som jag kunnat utöva det lite.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Dela detta:

* Inloggade just nu

66 gäster, 2 användare
kloge74, Gandalf

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser