Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Omröstning

Ja
0 (0%)
Nej
0 (0%)

Antal personer som röstat: 0

Författare Ämne:  Enklare bostad sökes  (läst 860 gånger)

MariaHelene

• Dalarna
Enklare bostad sökes
« skrivet: 23 jul-18 kl 11:36 »
Hej!
Mitt liv har tagit en vändning och jag söker därför någon som kan erbjuda en väldigt billig bostad till mig och min lilla vovve.
Jag är 36år gammal och långtidssjukskriven varav jag söker något billigt då ekonomin inte tillåter annat för att det ska vara hållbart.
Förstår att det kan vara svårt men jag gör ett försök. Kanske finns du där ute som har en enkel liten stuga eller liknande kring Borlänge/Säter alternativt Leksand/Rättviks området och ser mig som ett utbyte mer än ekonomiskt. Kanske något som står tomt och som skulle må bra av att ha någon som sköter om den lilla bostaden?!
Jag är lugn och skötsam och vill egentligen bara ha något där jag kan få rå om mig själv och få använda min kreativitet. Kunskaper inom snickeri är nästan obefintliga men jag är viljestark och hjälpsam så egentligen finns inga begränsningar bara jag kan få lite vägledning om du/ni behöver någon hjälp. Jag är en stor djurvän och ser mig gärna att hjälpa till med gård och djur om så skulle vara fallet. Har även ett stort fotointresse som kanske kan vara till nytta?! Jag hjälper som sagt till med det jag kan men behöver också ta hänsyn till att jag är sjukskriven och inte kan arbeta på för mycket så det inte blir bakslag.
Finns du eller ni där ute så hör gärna av er!
Allt gott!
« Senast ändrad: 23 jul-18 kl 17:41 av MariaHelene »

Tomas63

• Jämtland
SV: Enklare bostad sökes
« Svar #1 skrivet: 26 jul-18 kl 17:38 »
Hej jag har ett litet hus på gården som snart är klart,uppvärmning är luftvärmepump + Öppenspisinsats. Nackdelen är att det ligger i Jämtland men hör av dej om du e intresserad.Tomas

ekoknutte

• ekoknutte
    • Närke
    • lindstedt.74@hotmail.se
« Svar #2 skrivet: 01 aug-18 kl 21:35 »
jag-erik totalrenoverar ett hus på 130 m2 . har inget varmvatten. bussar passerar varje dag  . ca 1 mil norr om örebro .fläktar värmer huset på vintrarna . våtrummet har toa badkar kylskåp spis frys handfat tvättmaskin .  ingen diskbänk i huset . utedass finns å används flitigt . jag ägaren ska flytta dit i höst . jag vet inte om jag står ut med den låga standarden själv men du får pröva oxå om du vill 
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

MariaHelene

• Dalarna
« Svar #3 skrivet: 18 aug-18 kl 10:08 »
Hej!
Mitt liv har tagit en vändning och jag söker därför någon som kan erbjuda en väldigt billig bostad till mig och min lilla vovve.
Jag är 36år gammal och långtidssjukskriven varav jag söker något billigt då ekonomin inte tillåter annat för att det ska vara hållbart.
Förstår att det kan vara svårt men jag gör ett försök. Kanske finns du där ute som har en enkel liten stuga eller liknande kring Borlänge/Säter alternativt Leksand/Rättviks området och ser mig som ett utbyte mer än ekonomiskt. Småland kring Vimmerby är också ett ställe jag är öppen för. Kanske något som står tomt och som skulle må bra av att ha någon som sköter om den lilla bostaden?!
Jag är lugn och skötsam och vill egentligen bara ha något där jag kan få rå om mig själv och få använda min kreativitet. Kunskaper inom snickeri är nästan obefintliga men jag är viljestark och hjälpsam så egentligen finns inga begränsningar bara jag kan få lite vägledning om du/ni behöver någon hjälp. Jag är en stor djurvän och ser mig gärna att hjälpa till med gård och djur om så skulle vara fallet. Har även ett stort fotointresse som kanske kan vara till nytta?! Jag hjälper som sagt till med det jag kan men behöver också ta hänsyn till att jag är sjukskriven och inte kan arbeta på för mycket så det inte blir bakslag.
Allt gott!

MariaHelene

• Dalarna
« Svar #4 skrivet: 18 aug-18 kl 13:45 »
Hej!
Då mitt har tagit en ny vändning söker jag därför någon som kan erbjuda en väldigt billig bostad till mig och min lilla vovve.
Förstår att det kan vara svårt men jag gör ett försök. Kanske finns du där ute som har en enkel liten stuga eller liknande kring Borlänge/Säter området, alternativt o småland kring Vimmerby då jag bott där tidigare och längtan neråt sverige fortfarande finns kvar.  Någon som ser mig som ett utbyte mer än ekonomiskt. Kanske något som står tomt och som skulle må bra av att ha någon som sköter om den lilla bostaden?!
Allt gott!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser