Dela detta:
Dags att fylla plocksidan i nästa nummer av Åter!
Har du något bra självhushållartips eller ett gott recept att bjuda på? Är det någon aktivitet, träff eller möte på gång? Är det någon bok, hemsida eller pryl du vill tipsa om?
Maila in ditt tips till petter@alternativ.nu
Alla publicerade tipsare belönas med ett gratis nummer i prenumerationspotten.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Starta kollektiv i Varbergs kommun  (läst 357 gånger)

whitedicentra

• Halland
Halland Starta kollektiv i Varbergs kommun
« skrivet: 12 jul-18 kl 10:35 »
Hej!
Jag har nyligen köpt mig en jurta och letar platser/mark att placera denna för att kunna rota mig och skapa mitt hem i och kring denna. Samtidigt känner jag att jag är nyfiken och känner mer och mer hur det hade varit spännande att dra i gång någon form av kollektiv i de trakterna där jag bor. Söker därför likasinnade personer/ familjer som kanske nu eller i framtiden vill vara med och bilda ett kollektiv. Köpa en gård/ mindre torp, helst i Varbergs kommun eller nästgårds, eller om ni har en gård redan som vi kan starta upp det hela på. Hoppas det finns någon/några därute som delar min dröm.

Soliga hälsningar Annicka

Björn79

• Halland
SV: Starta kollektiv i Varbergs kommun
« Svar #1 skrivet: 11 sep-18 kl 09:06 »
Hej Annicka

Jag är nyfiken på kollektiv. När jag såg avsnittet om kollektiv i Svt Kalle och Britas sex liv, kändes det som att det är så man ska leva. Med allt från små barn till pensionärer.

Kanske det mot förmodan finns fler i närområdet som är nyfikna...

Vänliga hälsningar
Björn

Dela detta:

* Inloggade just nu

244 gäster, 13 användare (5 dolda)
per.martinsson, henri, Guldvinge, stephanw, lasseplysch, -kaja-, nifa, Kanni

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser