Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Likasinnade i Marks kommun  (läst 1158 gånger)

JoelKosmos

• Västergötland
Likasinnade i Marks kommun
« skrivet: 09 jul-18 kl 10:01 »
Hej! Några alternativare i Marks kommun? Är ganska nyinflyttad och vore kul att träffa andra som är intresserade av permakultur,odling, traditionellt byggande, fröbyte o.s.v.

Finns det någon lokal förening som kan leda mig till dessa människor. Borde man annars starta en? Tipsa mig gärna om events och platser jag borde besöka.

Mvh Joel i Berghem

Jojsmamma

• Gäst
SV: Likasinnade i Marks kommun
« Svar #1 skrivet: 09 jul-18 kl 11:41 »
Det finns :)
Jag bor i Skephult utanför Fritsla  med mina barn.

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

JoelKosmos

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 11 jul-18 kl 08:04 »
Jojsmamma: Kul! Vad sysslar du med för något spännande då?

LimJans

• Dalarna
« Svar #3 skrivet: 18 jul-18 kl 11:19 »
Kolla med Rekoringen :)

frokenrut

• Halland
« Svar #4 skrivet: 11 sep-18 kl 11:07 »
Bor i Varbergs kommun och hade också tyckt det varit kul att träffa likasinnade!

Hej! Några alternativare i Marks kommun? Är ganska nyinflyttad och vore kul att träffa andra som är intresserade av permakultur,odling, traditionellt byggande, fröbyte o.s.v.

Finns det någon lokal förening som kan leda mig till dessa människor. Borde man annars starta en? Tipsa mig gärna om events och platser jag borde besöka.

Mvh Joel i Berghem

Kaffetanta

• Västergötland
« Svar #5 skrivet: 20 sep-18 kl 12:39 »
Hej!
Samma här, är en liten familj som bor i Skene. Är relativt nya så skulle vara kul att träffa nya människor.    :)

Kaffetanta

• Västergötland
« Svar #6 skrivet: 24 sep-18 kl 09:14 »
Vill puffa lite till för detta, är det någon av er som skulle ha tid och lust att träffas och prata mera, kanske någon helg framöver?

Jag är intresserad av det mesta. Permakultur, odling, djur, kanske framförallt hantverk, spinner, syr och stickar. Sambon är biodlare och har en dröm att hinna brygga mer öl än vad som hinns med just nu. Har en snart-4-åring hemma också. Jobbar i Varbergs kommun och det är ju inte så långt härifrån heller :)

Jojsmamma

• Gäst
« Svar #7 skrivet: 08 jun-19 kl 21:32 »
Ska vi puffa den här tråden lite?

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser