Dela detta:
Dags att fylla plocksidan i nästa nummer av Åter!
Har du något bra självhushållartips eller ett gott recept att bjuda på? Är det någon aktivitet, träff eller möte på gång? Är det någon bok, hemsida eller pryl du vill tipsa om?
Maila in ditt tips till petter@alternativ.nu
Alla publicerade tipsare belönas med ett gratis nummer i prenumerationspotten.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker arbete & boende på gård  (läst 417 gånger)

Neangustavson

• Östergötland
Söker arbete & boende på gård
« skrivet: 04 jul-18 kl 21:05 »
Hej! Jag är en kvinna på 21 år som söker efter arbete och boende på gård helst någonstans i mellansverige, men skulle ett oemotståndligt erbjudande dyka upp på andra platser är jag villig att flytta långt. Jag har ingen direkt erfarenhet av vare sig djurhållning eller andra gårdssysslor men jag är snabblärd, jobbar hårt och älskar nya utmaningar. Då jag är uppvuxen på landet har jag en förkärlek till djur och natur. Jag vantrivs i stan och känner mig helt malplacerad här. Jag vill tillbaka till naturen, ta hand om djur och andas frisk luft igen.

Just nu bor jag i en lägenhet med min gamla katt. Jag jobbar som personlig assistent till en ung kille med CP-skada, utvecklingsstörning och epilepsi sedan ett år tillbaka men känner även där att jag vill söka mig vidare, även om jag kommit att älska grabben jag tar hand om så är vårdbranchen inte för mig.
Jag har 3 månaders uppsägningstid på min lägenhet men den kan eventuellt förkortas om ny hyresgäst skulle vilja flytta in tidigare. Jag och katten är redo att komma bort nu, helst igår. Men pga uppsägningstiden skulle jag behöva 3 månader på mig innan jag kan flytta in och börja arbeta. Jag har B-körkort, fläckfritt brottsregister och inga skulder. Skulle du vara intresserad av att anställa mig har jag cv som jag kan skicka.
Jag hoppas vi hörs! 

Med vänliga hälsningar
Linnea Gustavson

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser