Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  livskamrat  (läst 1074 gånger)

Annett

• Hejsan!
livskamrat
« skrivet: 03 jul-18 kl 06:43 »
Hej!

Är 53, bor i ett litet torp med renoveringsbehov, vilket även ger möjlighet att skapa något tillsammans, inte flyttbar.
5600 kvm trädgård, 2 hästar.
Är som person i balans, en glad skit, har ett heltidsjobb som jag trivs med, underbara vuxna barn och 2 barnbarn.
Ungdomlig och busig i sättet.
Andlig/spirituell syn på livet, men med fötterna på jorden. Intresserad av forskning, tex kvantfysik och epigenetik. Har lämnat den mekanistiska världsbilden bakom mig.
Äter mycket råvegan, men det är ok om man äter kött vid något tillfälle. Att man bryr sig om sin hälsa, för den är grunden till ett bra liv.

Jag utvecklas hela tiden och ett viktigt karaktärsdrag är att jag alltid vill gå till botten med sakar ich ting. Min mormor beskrev mig som ett barn som började fråga där andra barn slutar ställa frågor... och hon har träffat många barn som dagisfröken ;).
Är du varm, omtänksam, ödmjuk, nyfiken, öppen, gladlynt, eftertänksam, ansvarstagande, har lekt klart, ungdomlig i sättet, respektfull, vet vad du vill, så finns det här en kvinna som matchar detta.
Din ålder spelar inte så stor roll... I universum finns det varken tid eller rum :D.

Tveka inte att höra av dig om det känns intressant.
 Bor mellan Vänern och Vättern.

Ljus, kärlek och respekt
Annett

Kreativitet är om jag tar stenarna som andra lägger i min väg och bygger ett hus av dem.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser