Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vegkollektiv 50+ i värme  (läst 1202 gånger)

Info Dotcom

Vegkollektiv 50+ i värme
« skrivet: 30 jun-18 kl 13:49 »
Söker seriöst intresserade som vill diskutera vidare och beredda starta upp inom överskådlig framtid och vilja satsa för ett vegkollektiv där det är varmare (lägre elförbrukning) och där djur får finnas och får det bättre än inget alls (utsatta, hemlösa, hjälpbehövande) Att vilja bidra för dem. Fler som vill och skulle kunna inom överskådlig framtid vilja satsa för detta? Rimligtvis inom ett år och tills dess fördjupa diskussionen och ta fram riktlinjer. Kanske stadgar och förening. Hör av er 😊

circie

• Öland
SV: Vegkollektiv 50+ i värme
« Svar #1 skrivet: 14 sep-18 kl 15:52 »
Hej! Det låter som något jag har funderat på. Var bor du och är ni flera som är intresserade?
Circie

Skogsfrun

• Livet: inte bara en lek,utan även en dans på rosor
    • Östergötland
« Svar #2 skrivet: 25 sep-18 kl 13:32 »
jag är intresserad :)
Vill bo i en ekoby på landet och leva i samklang med naturen nära en vacker skog.

Britt-Marie Malm

« Svar #3 skrivet: 04 okt-18 kl 00:40 »
Hej! Letar just nu efter något veganskt kollektiv/äldreboende för mej 76 år och mina hundar och katter. Kan det här bli nåt?

Kalla

• Jämtland
« Svar #4 skrivet: 04 okt-18 kl 07:00 »
När du säger "varmare", tänker du fortfarande inom Sverige?

Moza

• Vegan som söker självhushållande kollektiv
    • Södermanland
« Svar #5 skrivet: 23 okt-18 kl 00:58 »
Jag är också vegan och väldigt intresserad av att hitta något slags kollektivboende med andra som är intresserade av djurrätt, odling och självhushållning (så gott det går).

Jag håller också på med yoga och meditation men det behöver ju inte alla göra  ;)

Att bo utomlands i ett soligare klimat skulle vara en bonus men även andra platser är tänkbara.

Bor just nu i Stockholm.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser