Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Trädgårdsstruderande söker liten stuga att hyra.  (läst 1108 gånger)

MagdaMaggan

• Bohuslän
Trädgårdsstruderande söker liten stuga att hyra.
« skrivet: 24 jun-18 kl 11:06 »
Hej! Jag heter Anna, är 23 år och skall studera till trädgårdsmästare i Karlskrona i två år med start i augusti. Lugn och skötsam med stort naturintresse. Tillgång till el,vatten och internet behövs.
Min mail. anna95_gustavsson@outlook.com
Mvh Anna

Postat med Alternativ.nu´s app

Norae

• -
SV: Trädgårdsstruderande söker liten stuga att hyra.
« Svar #1 skrivet: 24 jun-18 kl 15:48 »
Hej Anna. Du kan få hyra in dig i sommar på Hälsingegården ca 2-3 månader. Här finns mark, går att odla, bärbuskar mm. Sovrum, stort vardags rum och del i stort modernt kök. Mycket fin och attraktiv gård med lite husdjur som hundar, katt, kor, får och höns. Vi har även lite kulturverksamhet här. Det är jag som deläger gården och jag har en annan tjej som hyr här också.  Huset är stort ca 300 m2 så det finns plats och går att leva ostört också. Låter det intressant? /n

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

MagdaMaggan

• Bohuslän
« Svar #2 skrivet: 24 jun-18 kl 18:34 »
Hej Nina.
Det är inte aktuellt förrän i mitten av Augusti och det är i Karlskrona jag ska studera.
Men tack ändå :-)
/Anna

jonne70

• Uppland
« Svar #3 skrivet: 26 jun-18 kl 13:34 »
Hej! Jag heter Anna, är 23 år och skall studera till trädgårdsmästare i Karlskrona i två år med start i augusti. Lugn och skötsam med stort naturintresse. Tillgång till el,vatten och internet behövs.
Min mail. anna95_gustavsson@outlook.com
Mvh Anna

Påo 99år87.

I ou88iiooo8
.7and op3pp65u. Iu67                                               6k7i.
O ineligible u6ioo777.
.roi9..tips8i
Pitifullyo8iuiiiiooou8hospital h

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

yttersta drömmen är att vara helt självförsörjande och inte belasta naturen något, men än så länge en dröm.....

Dela detta:

* Inloggade just nu

151 gäster, 9 användare (1 dolda)
Kant, Lena på Högen, aronsson, Marcus Karlsten, Karlsdotter, Teresa, t_n, vasterbys

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser