Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar  (läst 1204 gånger)

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
Östergötland Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar
« skrivet: 21 jun-18 kl 05:53 »
Peppar och Salt är nu kvar, De är nu 10 veckor. Efter Easter G 686 1513 en stor tjej på 4kg, Hanen är Helge G 694 1563, en 4kg.alla kaninerna är trevliga och är vana vid hantering o andra djur. säljes för 400kr st. Vi finns i södra Östergötland Rimforsa (annonsen finns också på blocket
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Fridhemmet

• Östergötland
SV: Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar
« Svar #1 skrivet: 26 jul-18 kl 07:11 »
Peppar och Salt är nu kvar, De är födda13/4 2018. Efter Easter G 686 1513 en stor tjej på 4kg, Hanen är Helge G 694 1563, en 4kg.Har även en liten kull som tre är snöhare/vita en är blåscheck, de är efter Hanen Aprilapril Vitkål G1117 1725, Honan är Albertina (albino) G 686 1645,  alla kaninerna är trevliga och är vana vid hantering o andra djur. säljes för 400kr st. Vi finns i södra Östergötland Rimforsa (annonsen finns också på blocket) Ring gärna 0737887224.
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Fridhemmet

• Östergötland
SV: Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar
« Svar #2 skrivet: 26 jul-18 kl 07:12 »