Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar  (läst 1204 gånger)

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
Östergötland Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar
« skrivet: 21 jun-18 kl 05:53 »
Peppar och Salt är nu kvar, De är nu 10 veckor. Efter Easter G 686 1513 en stor tjej på 4kg, Hanen är Helge G 694 1563, en 4kg.alla kaninerna är trevliga och är vana vid hantering o andra djur. säljes för 400kr st. Vi finns i södra Östergötland Rimforsa (annonsen finns också på blocket
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Fridhemmet

• Östergötland
SV: Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar
« Svar #1 skrivet: 26 jul-18 kl 07:11 »
Peppar och Salt är nu kvar, De är födda13/4 2018. Efter Easter G 686 1513 en stor tjej på 4kg, Hanen är Helge G 694 1563, en 4kg.Har även en liten kull som tre är snöhare/vita en är blåscheck, de är efter Hanen Aprilapril Vitkål G1117 1725, Honan är Albertina (albino) G 686 1645,  alla kaninerna är trevliga och är vana vid hantering o andra djur. säljes för 400kr st. Vi finns i södra Östergötland Rimforsa (annonsen finns också på blocket) Ring gärna 0737887224.
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Fridhemmet

• Östergötland
SV: Gotlandskaninungar med genbanksintyg 2 pojkar
« Svar #2 skrivet: 26 jul-18 kl 07:12 »
Peppar och Salt är nu kvar, De är nu 10 veckor. Efter Easter G 686 1513 en stor tjej på 4kg, Hanen är Helge G 694 1563, en 4kg.alla kaninerna är trevliga och är vana vid hantering o andra djur. säljes för 400kr st. Vi finns i södra Östergötland Rimforsa (annonsen finns också på blocket

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser