Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Tjejer, se hit! Engångserbjudande!  (läst 1925 gånger)

Akademiker i gummistövlar

• Småland
Småland Tjejer, se hit! Engångserbjudande!
« skrivet: 19 jun-18 kl 14:00 »
Här finns en kille från norra Småland, mitt i livet (42), som söker en tjej. Tänkte detta var ett passande forum då jag bor på landet o alternativ.nu speglar flera av mina många intressen.
Är 176cm, åt det smala hållet, blont hår, blå ögon o oftast lite skäggig. Beskrivs som; pålitlig, snäll, grubblande o lite allmänt smågalen 😉.
Trivs bra i de flesta sammanhang; hårt fysiskt arbete/akademiskt kontorsjobb eller, dricka te o lösa korsord i bersån/dricka pissljummen pilsner på rockkonsert. Bäst trivs jag dock när jag pysslar med jord, djur eller mat.

Söker snäll o ärlig(!) tjej. Vill ha mer än bara en vän, men om det stannar där har vi ju ändå vunnit en ny vän! Du har en positiv värdegrund och helst har du även barnasinnet kvar, för det har jag! Du får gärna uppskatta de små glädjeämnena i tillvaron så att vi kan stanna upp o njuta av dem tillsammans.

Så, om du tänkt "Varför finns det inga bra killar kvar?", här är din chans! Hör av dig!

Kram

Norae

• -
SV: Tjejer, se hit! Engångserbjudande!
« Svar #1 skrivet: 19 jun-18 kl 22:47 »
Hej. Vill du ha familj och skaffa barn eller letar du efter en relation? Jag är lite äldre än du ( medelålders) och bor på en gård i Hälsingland med lite lantraser. Intressant?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Akademiker i gummistövlar

• Småland
SV: Tjejer, se hit! Engångserbjudande!
« Svar #2 skrivet: 21 jun-18 kl 16:20 »
Hej Norae! Jag har skickat dig ett PM. Ha det bra! D

Dela detta:

* Inloggade just nu

427 gäster, 14 användare (6 dolda)
torbjorn, Perta, kreutner, Haans82, EvaS2, hirdman.kunstlicher, Natur, Artriotstudio

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser