Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  singel, vän sökes om intresse finns  (läst 632 gånger)

bissmus

• Gästrikland
singel, vän sökes om intresse finns
« skrivet: 03 jun-18 kl 21:28 »
Hej är en kille på 36 år som fast det är svårt söker någon tjej som vän o även någon typ av  förhållande med intresse för trädgårdsodling o allt som trädgård hör till, (med fler intressen) jag hyr ett hus många tycker är fint när dom ser det första gången, jag är (singel) o ja det är väl egentligen inget fel med det, men saknar i bland någon mer här.
Jag är mjölk ägg o glutten allergisk,
men om det inte nappat har gjort  på 13-14 år, så hoppas jag på turen snart här,
jag bor i Gästrikland. har medel långt hår lång.
Jag är intresserad av hundar men har ingen i nu läget, jag har heller inga barn men ej främmande för o senare skaffa.
 just nu försöker jag läsa en bok som heter tystnaden.(Finn din inre stillhet i en värld full av brus) Tänk i år verkar sommaren komma före våren som försvann på något set. håller på med lite odlingar,
Det ska finnas både varg, något enstaka vildsvin, björn här där jag bor men jag har då inte set något av dessa, utan endast ännu har jag set rådjur älg räv koppar orm myror osv på gården finns även bin, (inte mina) något jag inte gillar är fästingar o älgflugor,
hör gärna av er om intresse finns.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser