Dela detta:
Dags att fylla plocksidan i nästa nummer av Åter!
Har du något bra självhushållartips eller ett gott recept att bjuda på? Är det någon aktivitet, träff eller möte på gång? Är det någon bok, hemsida eller pryl du vill tipsa om?
Maila in ditt tips till petter@alternativ.nu
Alla publicerade tipsare belönas med ett gratis nummer i prenumerationspotten.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gratis transport  (läst 1349 gånger)

VS

• Voluntary Simplicity
    • Dalarna
Gratis transport
« skrivet: 19 maj-18 kl 06:01 »
Hej,

Datum: 18.05.26

Sträcka: Avesta-Stockholm

Plats för 4 pers, avgång på morgonen, färdväg RV70, E18 via Enköping. Kan ta korta avstickare för hämtning/lämning längs färdvägen. Retur på söndag eftermiddag 18.05.27  Både tur och retur helt gratis. Bilen är ej lämplig för pälsdjur allergiker eller åksjuka.

Allt negativt och ont som har hänt i mitt liv har jag orsakat mig själv medan allt gott och positivt har bara kommit av sig själv.

VS

• Voluntary Simplicity
    • Dalarna
SV: Gratis transport
« Svar #1 skrivet: 22 maj-18 kl 13:15 »
Ändring..

Avgång 18.05.25 kl 17.30 från Hedemora.

Detta går att nyttja som gratis buss linje dvs man kliver på vid önskad plats längs färdvägen och kliver av vid önskad plats längs färdvägen. Ingen tvång att man måste åka hela vägen, man behöver inte ens prata om man inte vill ;D Det är inte resekompisar jag är ute efter utan passar på att dela med mig när jag ändå åker.
Allt negativt och ont som har hänt i mitt liv har jag orsakat mig själv medan allt gott och positivt har bara kommit av sig själv.

båten

• Södermanland
SV: Gratis transport
« Svar #2 skrivet: 24 aug-18 kl 23:21 »
Så snällt, VS! Om det blir aktuellt igen , hoppas jag du hojtar igen. skall jag titta här när jag behöver åka upp. , Det vore en stor hjälp.
Vänl sensommar-hälsningar,
Claudia

Dela detta:

* Inloggade just nu

242 gäster, 10 användare (2 dolda)
Ginfaxi, Ett svart får, Lena på Högen, Kronhjorten, Grimulf, MechaniX, Kaffetanta, redkite

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser