Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Gästrikland singel, vän sökes om intresse finns  (läst 775 gånger)

bissmus

• Gästrikland
Gästrikland singel, vän sökes om intresse finns
« skrivet: 13 maj-18 kl 21:08 »
Hej är en kille på 36 år som fast det är svårt söker någon tjej som vän och någon  för att bli i hopp med eller vad man nu skriver/formulerar, med intresse för trädgårdsodling o allt som trädgård hör till, (med fler intressen) jag hyr ett hus många tycker är fint när dom ser det första gången, jag är (singel) o ja det är väl inget fel med det efter som jag är mjölk ägg o glutten allergisk händer det att jag tänker i bland tur jag just nu bor själv, o i bland tänk om man hade någon som skulle vilja flytta hit/träffas, (som också är allergisk mot mjölk ägg el Glutten osv ) som jag kanske kan ta hand om i bland o tvärtom.
men om det inte nappat har gjort  på 13-14 år utan att det bara sökes info om mig som om dom vill åt pengar eller liknade.
i alla fall känns det så i bland men i bland så kanske det beror på att jag berättar för fort om mig själv så det kan vara svårt o smälta intrycken och förstå, och berättar jag för lite  om allt vad frågor ges är det heller inte bra,   jag bor i en liten by kan man nog säga i Gästrikland, och av skräcks ni också av höns lukt (hönseri) så kan jag redan nu säga att det finns ett nära där jag bor inte alltid så trevligt.
Jag är intresserad av hundar men har ingen i nu läget, jag har heller inga barn men ej främmande för o senare skaffa.
Jag kan vara lite tokig av mig så bli inte  av förskräckt o tro ja men vad har han för skämtsam diagnos, ingen fara jag är snäll o trevlig mot mina vänner och nya vänner o det är ju bra fast alla kan ju inte alltid vara snälla, kan även muttra till om (tv) det lär sägas till, har haft svårt att visa  och ta kontakt med andra bl.a. tjejer (förut i livet) , även fast dom visat intresse. 
Just nu försöker jag läsa en bok som heter tystnaden.(Finn din inre stillhet i en värld full av brus) Tänk i år verkar sommaren komma före våren som försvann på något set,  en sak som kan  vara bra o veta  vad vet ja. när jag inte måste upp tidigt o till jobbet el liknande så är jag nog ingen riktig morgon människa när helgen kommer till.
Det ska finnas både varg, något enstaka vildsvin, björn här där jag bor men jag har då inte set något av dessa, utan endast ännu har jag set rådjur älg räv koppar orm myror osv på gården finns även bin, (inte mina) något jag inte gillar är fästingar o älgflugor,
om ni har några funderingar så kan jag tänka mig svar på detta i pm. (ålder är ju bra om ni inte är allt för gammal eller ung)
« Senast ändrad: 13 maj-18 kl 21:36 av bissmus »

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser