Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Unga som vill delta på stickcafé och gerillastickning  (läst 214 gånger)

KurageSolna

• Östergötland
Hejsan!

Jag heter Malin och jobbar som ungdomsledare i Solna på en mötesplats som heter Kurage. Vi söker nu ungdomar mellan 13-19 år som är intresserade av att lära sig att sticka eller som redan kan sticka men vill hitta gemenskap med andra ungdomar som har samma intresse. Jag stickar själv väldigt mycket och kommer under 1 tillfälle innan vårt sommaruppehåll att hålla i Stickcaféer här på Kurage där man kan lära sig grundtekniken i stickning. Kan en redan sticka men vill komma för att umgås och sticka tillsammans så är en välkommen att ta med sitt projekt!
Det är gratis att delta, material för dig som är nybörjare finns på plats!

Till hösten är planen att vi ska ha stickcafé 1 gång/månad då vi gör ett gemensam gerillasticknings-projekt med grund i vår profil som är Mänskliga Rättigheter. Om du är intresserad av detta och kanske till och med vill vara med och komma med idéer så är du också välkommen så klan vi prata mer och planera inför hösten!

VÄLKOMMEN!

Datum och tid: Onsdag 23 maj
Plats: Kurage, Fridensborgsvägen 100, SOLNA (inne i Raoul Wallenbergskolans lokaler)
Hitta hit: Buss 505 eller 540 till hpl Raoul Wallenbergskolan eller pendeltåg till Ulriksdals Station och sedan promenera ca 10min.

Dela detta:

* Inloggade just nu

285 gäster, 11 användare (1 dolda)
Håkan B, Gengasgrisen, Oktoberräv, Stengrim, Jakobn, cfriberg66, Alexn72, Toll, Be, Lena III

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser