Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Enkelt åretruntboende (stuga utanför Linköping)  (läst 1627 gånger)

Hannahyesman

• -
    • Vägen till min frihet
Östergötland Enkelt åretruntboende (stuga utanför Linköping)
« skrivet: 06 maj-18 kl 22:38 »
Hej alla!

Jag la ut en annons för några veckor sedan angående en enkel äldre härlig stuga som finns tillgänglig att hyra i sommar. Jag vill här pålysa att stugan även uthyres året runt. Stugan är en bryggstuga byggd i början på 1900-talet och är ca 35 kvm, utan rinnande vatten och avlopp, men med el och braskamin och utedass. Den ligger bredvid en skog, ganska öppet läge mot en äng och med 50 meter ner till en stor sjö. 10 minuters promenad till bussen som tar dig in till stan på 20 min. Stugan ligger 1 mil utanför Linköping och är röd med vita knutar och charmig, med trädgård där man kan odla och greja, om man känner för det. Dricksvatten tas med i dunk och diskar samt tvättar sig gör man med sjö- och regnvatten.

Jag och mina två hundar bor i gäststugan som ligger bredvid storstugan så vi skulle med andra ord vara grannar. Jag har bott här sen våren 2015 och fram till oktober förra året bodde jag i stora stugan, men jag fick då en isolerad gäststuga byggd och valde att flytta in dit istället, då där var lite varmare. Så nu står alltså storstugan tom och jag tycker det är väldigt synd. Jag ser mycket hellre att någon ger den lite kärlek och omtanke, så om ni har lite kärlek och omtanke att ge tycker jag att ni ska höra av er :)

Vid intresse, skicka helst pm.

Puss och kram,
Hannah

Fröken Nypon

• Södermanland
SV: Enkelt åretruntboende (stuga utanför Linköping)
« Svar #1 skrivet: 15 maj-18 kl 13:45 »
Hejsan!

Är intresserad. Skickade pm tidigare, men det kanske aldrig kom fram iom inget svar... Vad hade du tänkt dig för hyra?  :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

66 gäster, 1 användare
Glimmer

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser