Dela detta:
Dags att fylla plocksidan i nästa nummer av Åter!
Har du något bra självhushållartips eller ett gott recept att bjuda på? Är det någon aktivitet, träff eller möte på gång? Är det någon bok, hemsida eller pryl du vill tipsa om?
Maila in ditt tips till petter@alternativ.nu
Alla publicerade tipsare belönas med ett gratis nummer i prenumerationspotten.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Dalmas 40 likasinnad tjej/kvinna att leva livet med  (läst 1392 gånger)

Gårdsman

• Dalarna
Dalarna Dalmas 40 likasinnad tjej/kvinna att leva livet med
« skrivet: 29 apr-18 kl 13:10 »
Hej och välkommen!   :)

Jag är en man som snart fyller 40 år och bor på en vacker o mysig gård i södra dalarna på landet med sjöutsikt, åkrar o skog i närheten. Söker en seriös tjej/kvinna att leva livet med och på sikt bo tillsammans med, så förhoppningsvis är du flyttbar och föredrar samboliv ;)
Jag lever i första hand på det som gården kan producera, och tänker mig ett haltidsjobb som lönearbete

Som person är jag glad, positiv, mångsysslare, generalist, akademiker, gillar både teori o praktik. Ser mig själv som lugn, trygg, omtänksam och så har jag ett stort hjärta.
Mina två pojkar på 4 och 6 år är en stor del av mitt liv och vi hittar på allt möjligt tillsammans
Att ta hand om gården i stort och smått, att ta tag i nya projekt är utvecklande och känns meningsfullt, snickra, måla, renovera, mura, svetsa mm

Gör ibland små utflyter på cykel eller en tur med båten. Vintertid gärna längdskidor
Tränar periodvis för att ha god hälsa och välbefinnande, även metalträning.
Förövrigt tycker jag om hemmets lugna vrå, reser sällan utomlands och föredrar resor i sverige/norden dom få gånger suget finns.

Längd:180-185
Ögon: Blå
Kroppsbyggnad: Normalbyggd
Hår: Brunt
Utbildning: Universitet
Arbete: Egenföretagare
Barn: 2 st på deltid, vv

-Tycker du som jag om: livet på landet ,natur, barn, sund livsstil, ,byggnadsvård? -Tveka inte att höra av dig till mig ;)

Skicka gärna ett privat meddelande (pm) till mig ;)  tryck på "pratbubbla-ikon"
Ha en bra dag!

Gårdsman

• Dalarna
SV: Dalmas 40 likasinnad tjej/kvinna att leva livet med
« Svar #1 skrivet: 12 maj-18 kl 20:55 »
Jag tror passande ålder är 35-45 år. Annonsen är aktuell
Vårhälsningar
Johan

Postat med Alternativ.nu´s app

Gårdsman

• Dalarna
« Svar #2 skrivet: 27 maj-18 kl 21:40 »
Så här ser jag ut om någon undrar det   ::)

Gårdsman

• Dalarna
« Svar #3 skrivet: 11 jul-18 kl 09:33 »
Jag har inte skrivit något här sedan maj, men annonsen är fortfarande högaktuell
Trevlig sommar!

Postat med Alternativ.nu´s app

Gårdsman

• Dalarna
« Svar #4 skrivet: 24 aug-18 kl 22:20 »
Snart är hösten här, en härlig tid för jobba ute och även mysa inne när regnet faller  ;)
Hoppas vi hörs! ::) Skriv gärna ett PM

Ps Jag har nu fyllt 40 år och barnen är 5 och 7år

Dela detta:

* Inloggade just nu

244 gäster, 13 användare (3 dolda)
nifa, sonrisa, TLM, hsd, Lena på Högen, lama, skräptanten, klumpen, Gika, torpjens

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser