Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Getter av lantras sökes  (läst 1578 gånger)

Solvikaren

• Södermanland
Södermanland Getter av lantras sökes
« skrivet: 26 mar-17 kl 15:47 »
Hej
Vi söker några fina kompisar som kan hjälpa oss med slyröjning, produktionsplats finns.
Mvh
Håkan & Anita

eldaren

• det enkla är det bra
    • Ångermanland
    • Hustomtens biug i Bellvik
SV: Getter av lantras sökes
« Svar #1 skrivet: 21 maj-17 kl 09:49 »
Hej!

Jag har getter av Svensk Lantras att sälja. Mycket fina och ger bra med mjölk om ni skulle vilja mjölka.
De uppfyller också CAE 3-status.

Hälsningar
Jon
biug i Bellvik: en självaförsörjarstämma! http://www.alternativ.nu/users/hustomten/

Veronica Uddin

« Svar #2 skrivet: 17 sep-18 kl 23:31 »
Hej,

Jag har en 3-årig lantrasbock som bortskänkes till gård med se-nr. Han är trevlig, social och snäll mot hundar, höns och människor.

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
« Svar #3 skrivet: 19 sep-18 kl 05:48 »
här finns två unga (födda 20/1) Göingeflickor, de är halvsystrar, är med i genbanken, säljes med fördel tillsammans...Finns i Östergötland. Kolla gärna på Allmogegetens hemsida www.allmogegeten.se
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Hörners lantbruk

• Ångermanland
« Svar #4 skrivet: 24 sep-18 kl 18:38 »
Har ett gäng fina getter som vi bestämt oss för att sälja. Blandade åldrar, jämtgetter och sv lantras o korsningar, getter och bockar. 300:-st+moms. Vana vid elstängsel. Finns mellan kramfors o sollefteå. Bilder på dropboxlänk. https://www.dropbox.com/sh/ha3bzhqmfbyroge/AAAg839B3XJSuDHP5rwrmOdwa?dl=0

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser