Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalsland Mindre gård utanför mellerud säljes.  (läst 1637 gånger)

wernheden

• Närke
Dalsland Mindre gård utanför mellerud säljes.
« skrivet: 17 okt-17 kl 22:20 »
Charmig gård med ca 2 hektar mark, två torp, ladugård och jordkällare i Dalsland, nära Vänern. Ett torp som vi använt som åretruntboende och ett mindre torp med stor potential. Vår idé med denna fastighet är självförsörjning till så stor del som möjligt vilket vi påbörjat resan mot. Då vi tyvärr måste sälja denna pärla önskar vi att någon med liknande drömmar vill ta vid. Bra förbindelser med ca 3 km till tätorten Mellerud och därifrån 1 timme med tåg till Göteborg. Prisidé 450 000:-

Vid intresse, mejla gärna så skickar vi en utförlig beskrivning med bilder över fastigheten.

Wernheden@gmail.com
« Senast ändrad: 17 okt-17 kl 23:00 av wernheden »

casha13

• Danmark
SV: Mindre gård utanför mellerud säljes.
« Svar #1 skrivet: 27 okt-17 kl 14:39 »
Hej :)

Jag har skickat mail!.................mvh Carina

Sariz Sariz

« Svar #2 skrivet: 20 nov-17 kl 02:39 »
Har du möjligtvis lust att hyra ut kontakta mig gärna isf har en bostad sökesannons ute nu oxå här på sajten.
Bostad sökes helst igår är rubriken.
min-mail@post.com

« Svar #3 skrivet: 22 nov-17 kl 16:37 »
Hej!
Vi är jätte intreserad.  Du hittar våran annons här under Bostad sökes(Generationsfamilj söker gård) och där finns lite mer information om oss om du är intresserad. Min man har redan mailat dig. Kan man besikta gården.
Mvh
Susanne
susann.pom@gmail.com
073-9385303

wernheden

• Närke
« Svar #4 skrivet: 16 feb-18 kl 21:55 »
Såld

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser