Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Smarta självhushållarknep, goda råd, aktiviteter, böcker, hemsidor eller prylar.
Maila petter@alternativ.nu Max 500 tecken och gärna bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Finns du här?  (läst 1733 gånger)

Liljan

• Småland
Finns du här?
« skrivet: 06 feb-18 kl 22:00 »
Jag är en 44-årig kvinna som söker min livskamrat, partner in crime 😉, samtalspartner och älskare. Du som liksom jag tycker att det är självklart att välja miljövänliga val i vardagen, uppskattar naturen och älskar att filosofera om all värdens och livets mysterier. Jag bor i en lägenhet men drömmer om ett litet ställe på landet där jag kan odla grönsaker, ha fruktträd och leva ett mer äkta liv. I nuläget så får jag nöja mig med min odlingslott och bär från skogen.  Finns du öppensinnade, kärleksfulla, icke-rasistiska och livsbejakande man? Pga två tonårsbarn som bor hos mig deltid, så är jag inte så flyttbar utan jag får hålla mig i trakterna kring norra Småland några år till. Är det kanske dig jag söker?

The Mechanic

• Gäst
SV: Finns du här?
« Svar #1 skrivet: 03 feb-19 kl 22:37 »
Hej!
Din annons är gammal. Men why not!
Jag är 47. 184 cm och väger ca 82 kg.
Har en 14-årig dotter och en 17-årig son.
Har skorrande r eftersom jag bott i Vetlanda men av olika omständigheter lever på en avstyckad gård söder om Nyköping.
Själv knåpar jag ihop maskineri av alla möjliga slag och skulle gärna vilja odla mer. Kan du hjälpa mej??
Jag är ganska kreativ och väldigt händig. Nogrann och snäll. Ja, ser nog tillochmed ok ut dessutom : )
Och är lite småhuslig. Jag har ett par katter som håller mössen i skick och ett gäng med höns som ger mej ägg. Den som saknas är du! Och även om du har dina barn på deltid kan vi kanske väva ihop våra liv. Och få njuta av resten av livet tillsammans.
Så jag hoppas att du loggar in och ser att du fått ett svar, om du nu inte redan hittat din hälft!

Kram
Mathias

Heno

• Skåne
SV: Finns du här?
« Svar #2 skrivet: 30 apr-19 kl 18:08 »
Hon har nog redan hittat sin vän...tyvärr för oss men bra för henne.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser