Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Torp eller stuga  (läst 637 gånger)

Purpurea

• Västergötland
Västergötland Torp eller stuga
« skrivet: 05 feb-18 kl 11:09 »
Nu provar vi igen! 😊

Händigt par vill köpa eller hyrköpa ett torp, en stuga eller ett hus för att ha som fritidshus initialt. Målet är ett framtida permanentboende. Allt av intresse.

Vi vurmar för byggnadsvård och vill bevara det ursprungliga så mycket det bara går. Kunskap och tålamod finnes.  😏

Västra Götaland, södra Värmland och Närke samt Östergötland. Småland också! Hyfsat stort område, med andra ord. 😊

Hoppas att vi hörs! 

Vänliga hälsningar! A & A
Svaret på allt är 42...

JohannaMaria

SV: Torp eller stuga
« Svar #1 skrivet: 07 feb-18 kl 21:31 »
Vad sägs om Dalarna?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

skandinavist

• Västergötland
SV: Torp eller stuga
« Svar #2 skrivet: 13 mar-18 kl 22:21 »
Hejsan!
Jag har ett torp mellan Hjo och Karlsborg, som har tre rum, järnspis (samt två kakelugnar och en öppen spis som det inte går att elda i), en lada, och en tomt på 8000 kvm. Torpet ligger inte så man kan se vatten, men väl öppna åkrar men ändå skyddat. Ingen stor väg nära huset, bara en grusväg till gårdar i närheten. Vättern, med väldigt fina strander (långgrunda med sandstrand och varmt i vattnet), ligger bara en promenad/cykeltur iväg. Jag gissar att det kan vara tal om 2 km eller så. Om det kan vara av intresse så kan jag skicka bilder på torpet och tomten.

Johan
Historie- och naturromantiker

Dela detta:

* Inloggade just nu

54 gäster, 0 användare

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser