Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mindre boende sökes - Från norr till söder  (läst 1078 gånger)

LetarEfterNågot

• Småland
Mindre boende sökes - Från norr till söder
« skrivet: 04 feb-18 kl 14:37 »
Som titeln lyder:
Jag letar efter ett mindre boende. Var i Sverige spelar mindre roll. Helst norröver.

Jag är student på universitetet, men jag läser datorvetenskap över internet. Är därför nödvändigt att det finns el och täckning för internet/mobil(behöver inte vara bra täckning, men åtminstone att det finns och är brukbart).

Jag är inte jättehändig, men vet hur man sköter om ett boende och tar hand om grejer som vattenrör/värmepanna o.s.v.
Jag kan även fixa iordning grejer som skulle behöva fixas(beroende på ifall jag vet hur). Både inne/ute, och vare sig själva boendet eller att kanske behöver rensas upp bland diverse växtlighet/grävas nåt mindre dike.

Vill helst inte bo i lägenhet nu till hösten, utan skulle föredra något lite mer avsides och lugnare:)

Bortsett från internet och el är det enda övriga som jag tänker på matbutik. Jag har inget körkort, så det blir lite krångligt om butik befinner sig allt för långt bort. Ifall det finns bussförbindelser inom 1 mils avstånd från boendet så löser det problemet. Ifall inte finns rinnande vatten i bostaden är det ok, bara det inte är för långt att gå för att hämta.

Hade tänkt att vore bra om kunde flytta in någon gång slutet Augusti/Början September, så om någon har något tillgängligt att hyra ut hade det varit mycket uppskattat.

Tomas63

• Jämtland
SV: Mindre boende sökes - Från norr till söder
« Svar #1 skrivet: 19 aug-18 kl 12:38 »
Hej har ett bornde m dusch o wc i Jämtland i en by som heter Borglunda uppvärmning är luftvärmepump o eldnind i öppenspisinsats. Vid intesse hör av dej.Tomas

Norae

• -
« Svar #2 skrivet: 14 okt-18 kl 21:48 »