Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Smarta självhushållarknep, goda råd, aktiviteter, böcker, hemsidor eller prylar.
Maila petter@alternativ.nu Max 500 tecken och gärna bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var göra av fettet?  (läst 2572 gånger)

Svart

• tills jag hittar något mörkare
    • Västergötland
    • Min butik på Etsy.com
SV: Var göra av fettet?
« Svar #20 skrivet: 12 okt-18 kl 13:19 »
Jag tycker också att det hade varit roligt om det luktade bacon om ljuset. Inte så praktiskt i längden men väldigt roligt i rätt sammanhang. Vi får prova ofiltrerat, jag hällde genom en liten kaffesil.

torpjens

• Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
« Svar #21 skrivet: 12 okt-18 kl 19:02 »
Nu häller jag allt fett i en tom mjölkförpackning och tänker mig att ställa den högst upp på eldhögen som ska eldas senare i höst. Slipper använda andra tändmedel och blir av med fettet. Dubbelvinst.  :)
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

Landet

• Västerbotten
« Svar #22 skrivet: 12 okt-18 kl 19:09 »
köper "billig" hundmat och häller på.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
« Senast ändrad: 12 okt-18 kl 20:13 av Landet »

Dela detta:

* Inloggade just nu

229 gäster, 11 användare (1 dolda)
sayerbýr, Tioende, TEF 20, Berberis, Xroar, per.martinsson, Efwa, statustrött, addebadde, rikardn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser