Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Fodervärd över vintern 2017 med lösdrift sökes  (läst 896 gånger)

VildaVindar

• Skåne
Skåne Fodervärd över vintern 2017 med lösdrift sökes
« skrivet: 02 jan-18 kl 00:20 »
Hej Hästvänner!
Chansar bara vilt här för att se om det fins någon, gärna på Österlen, som vill ta hand om vår väldigt speciella Donna i vinter.
Vi planerar att resa bort några månader till slutet av mars, om vi hittar någonstans Donna kan bo medan vi är borta. Hon har aldrig bott i stall så lösdrift är ett måste, och gärna med andra hästar så klart. Hon är inriden med Natural Horsmanship och van att bli riden barbacka med repgrimma, men inte riden på ett tag nu.
Vi bor på en gård med mycket betesmark, så om hon nu hittar nya kompisar så får de gärna följa med henne på bete här i sommar, och om någon nappar på annonsen så ser vi gärna att vi inleder ett samarbete även framöver.

Häst Hälsningar
Nina på VildaVindar

Liz

• Skåne
SV: Fodervärd över vintern 2017 med lösdrift sökes
« Svar #1 skrivet: 04 jan-18 kl 13:30 »
    Hej Nina!
Du får gärna kontakta mig direkt. Jag har två Islandshästar som har följts åt hela livet. De är 18 år och nu måste vi ta bort Vargur.
Vi bor i Vånga, Kristianstad.

Slå mig en signal snarast....     Mvh Liz    044-94112   070-2757519

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser