Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Söker byggplats för vagnshus i eller nära Uppsala  (läst 442 gånger)

Shanti Wittmar

Uppland Söker byggplats för vagnshus i eller nära Uppsala
« skrivet: 18 dec-17 kl 22:42 »
Hej, jag vill påbörja bygge av vagnshus till våren och söker en plats där jag kan hålla till och bygga utan att störa någon. Tror att bygget tar ca 2 år, sedan ska vagnen flyttas. I eller nära Uppsala, gärna lite öster om, typ åt Funbohållet, men allt är av intresse.
Plus om det finns el och kanske t o m tak - typ gammal verkstadslokal eller lada, men annars går det ändå.
Kan förstås betala hyra för platsen och städar ordentligt efter mig.
Väldigt tacksam för svar!

hafpip

• Gotland
SV: Söker byggplats för vagnshus i eller nära Uppsala
« Svar #1 skrivet: 09 aug-18 kl 12:15 »
Hej Shanti,

hur går det med ditt tiny-house bygge? Jag vandrar i likande tankar och skulle jättegärna se ditt projekt om du kommit igång!

Hälsningar,
Kalle

Shanti Wittmar

SV: Söker byggplats för vagnshus i eller nära Uppsala
« Svar #2 skrivet: 25 sep-18 kl 21:29 »
Hej Kalle, såg att du gjorde ditt inlägg för länge sen, och fick syn på ditt svar av en slump.
Jo, jag har kommit en liten bit på väg,  men det tog lång tid att hitta rätt plats och sedan lyckas få dit materialet och fixa underredet med rostskydd och nya däck.  Nu är jag igång och bygger på den tid jag kan avvara, men det går inte fort. Det viktigaste är väl att det går framåt...
Du får gärna komma och titta, mdn det är nog mer att se till våren.
Har du själv hunnit komma igång?

Dela detta:

* Inloggade just nu

127 gäster, 10 användare (1 dolda)
frulila, Kirja, rambi, Gurkmeja, Kreacon, alex.johansson, Toll, Gröfre Slissing, Lena på Högen

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser