Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne livskamrat partner in crime nära vän soul mate  (läst 1543 gånger)

Tommi Green

• Gäst
Skåne livskamrat partner in crime nära vän soul mate
« skrivet: 10 dec-17 kl 08:56 »
Hej hopp här var jag Tommi Green äntligen reor jag att jag hittat rätt ställe att söka efter någon att leva jobba gråta njuta skratta utvecklas svettas ja allt, du måste tåla att få jord under naglarna o ta i om de behövs smink uppskattas mindre dock kan man ju ha lite om man vil men tycker själv att naturligt är vackrast!    sj bor jag på en gård i södra skåne i ett egenbyggt litet stenhus, jag ser havet till väster och söder nästan i all fall uppe på mitt tak där jag sitter o njuter av stjärnor vyerna helst på sommaren men även vinter ibland =) odlar redan idag de mesta jag äter o dricker, gillar att laga maten med, är ganska huslig må jag nog säga tillverkar mina redskap sj då jag är trött på tändstickor till skaft och allt arbete gör jag förhand med muskelkraft aldrig vatt på ett gym, förstår inte heller menigen med gym man får ju inget gjort, de borde tillverka stöm på alla gym :)  trädgården tomten är 9 years in the makin men man blir ju aldrig färdig där hehe=) odlar allt från spenat till bananer, jag är lite av en växt tok som jag har ärvt av min far Tomatkungen ej sj utnämd  (vad de innebär får ni ta reda på sj då jag inte gillar att skryta ,bara fåfängt tycker jag )  har höns katter hund lax i dammen grodor som sköter ohyre bekämpningen i växthuset, dom har flyttat in själva =)  dricker svart kaffe på turkiskt vis inga filter och helst vatten eget så klart o inte komunens klorerade =) gillar inte att berätta en massa om mig själv så undrar ni något så bara fråga inget klassas som dumt ses bara som trevligt, ha de bäst alla underbara alternativare vänner välkomnas med Bless*
« Senast ändrad: 10 dec-17 kl 18:08 av Tommi Green »

Tommi Green

• Gäst
SV: livskamrat partner in crime nära vän soul mate
« Svar #1 skrivet: 08 jan-18 kl 10:28 »
kolla in YOUTUBE Här på trädgårds gången det är härifrån min trädgård i maj för 2 år sen, jag har precis sove middag och det är nästan 26 grader varmt =)

Tommi Green

SV: livskamrat partner in crime nära vän soul mate
« Svar #2 skrivet: 12 maj-20 kl 14:45 »
Still active  Yess

Dela detta:

* Inloggade just nu

503 gäster, 3 användare (1 dolda)
Karlsdotter, Ibbe

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har tappat räkning på alla år vi läst denna. En av FÅ vettiga skrifter/guider till ett roligare o uthålligare liv. Aldrig tråkig. En idealisk present till alla som "vill själv" Tack Petter. (Behåll tian :-) )
/Allan o Kajsa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser