Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Halland Minigrisar skänkes Halland  (läst 1423 gånger)

Little miss Tilda

• Halland
Halland Minigrisar skänkes Halland
« skrivet: 01 dec-17 kl 19:32 »
Minigrisflock skänkes till gott hem pga sjukdom och flytt. 5 st totalt.

En galt (3 år) + En sugga som (3 åf) fått 2 fina kullar ihop, galten är mkt snäll och lugn.
En 1 årig kastrat samt två steriliserade gyltor (4 år)
Bortskänkes i första hand ihop då de är tighta som grupp.
Den lille kastraten kan gå sällskap med sin far (galten) om man inte vill ha suggan dräktig.
Samtliga grisar är snälla och vana att ha folk runt sig då vi bedrivit rörelse på gården.
Lätta att hålla innanför stängsel.
Skänkes mot symbolisk summa till gott hem där de får gå ute med produktionsplatsnummer.

Skänkes ej styckvis som ensamgrisar utan som nämnt ihop.

Svara med mailadress å hör jag av mig ☺

KungTulle

• Skåne
    • Mörkmårdens Minigrisar
SV: Minigrisar skänkes Halland
« Svar #1 skrivet: 02 dec-17 kl 13:05 »
Hej är där några  grisar som kommer från min uppföding?    Dvs Mörkmårdens Minigrisar?  Vill gärna veta det i så fall?   :).

Tänk på att om du har grisar som kommer från nån av de mer seriösa uppfödarna så vill de nog gärna ha reda på att du inte kan ha kvar dina grisar. Många vill i såfall hjälpa till med omplaceringen eller ev ta hem som igen.
Mörkmårdens Minigrisar
http://minigrisar.n.nu/
Vi har nordsvenskar, myskankor, minigrisar, katter, sköldpaddor och akvariefiskar.

Bonnatösen85

• Småland
« Svar #2 skrivet: 23 jan-18 kl 16:17 »
Hejsan! Finns grisarna kvar och vart isf?
Jag bor på en gård norr om Markaryd med 2 kastrater. Hund katter höns samt ankor.
Jobbar som personlig assistent, annars upptar djuren o gården den största delen av min fritid.😊

Vill du veta mer så hör av dej!😊
Jessica_gabrielsson@Hotmail.com

Mvh Jessica

Emushka

• Try again. Fail again. Fail better.
    • Skåne
    • Fjädergårdens höns och lantrasdjur
« Svar #3 skrivet: 27 jan-18 kl 22:49 »
Hej!

Vi är intresserade av hela gänget.
Maila fjadergarden@gmail.com eller ring 0761713138.

Tack!
//Emma.
Här finns en liten flock får, ett gäng höns, några kaniner och två bedårande minigrisar. En hund såklart (terrierblandning), tre stallkatter och en jädra massa ungar har vi också!

Dela detta:

* Inloggade just nu

630 gäster, 7 användare (1 dolda)
jonastrygg88, Landet, Ping, hofboss, peter qvist, backabjorn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser