Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ☝Torp /hus /lght bostad sökes helst igår!💚  (läst 525 gånger)

Sariz Sariz

☝Torp /hus /lght bostad sökes helst igår!💚
« skrivet: 20 nov-17 kl 02:34 »
Hej!😨😂
Jag och min hund söker bostad inflyttningsbar redan nu i December!(Pga delvis ändrade planer och delvis på att familjesituvationen har ändrats.)
Så lite panik börjar man känna ja..😉😯
Har bott på lite olika platser i Dalsland tidigare men nu är det så att vi har inte tid att va kräsna å krångliga här utan bara ett fungerande boende med el och vatten någon slags toa samt dusch möjligheter finnes så är vi tacksamma. Har ingen bil just nu men kommer skaffa en såklart om jag behöver senare. Så önskvärt o viktigt att det inte ligger mer änn gångavstånd till buss/ tåg eller samhälle.
Jag är en tjej i 35årsåldern som tidigare har jobbat inom bygg bla men har sedan 7 år varit sjukskriven så behöver en fast punkt ett hem. Jag älskar gammla hus gårdar ja byggnadsvård självhushåll mm annars är djur det bästa som finns alltså och att ha lite projekt på g är rätt händig så. Allt beror på om det finns något ställe därute för mig nu annars blir det jobbigt läge alltså.
Men snälla om ni vet eller har något ni vill hyra ut en period kort eller lång litet eller slitet hör gärna av er är tacksam för alla tipps å svar man kan få!
Ekonomi å sånna bitar sköts referenser finns dom med osv.
Maila gärna på min-mail@post.com,.0768845954
Mvh Sara o Mr B

Dela detta:

* Inloggade just nu

452 gäster, 2 användare
Ett svart får, Mmmm

* Forum

* Om tidningen Åter

- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser