Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Söker någon i höstmörkret  (läst 2979 gånger)

seeker

• Småland
Småland Söker någon i höstmörkret
« skrivet: 22 okt-17 kl 22:21 »
Vet inte vad jag söker. En flickvän kanske. Eller en tjej att umgås med i höstmörkret bara.

Är en snäll och skötsam och lite ovanlig småländsk kille på 35 år. Har nyligen köpt mig vad jag anser vara en väldigt fin stuga i skogen som jag kommer göra om till permanentboende.
Jag har nog alltid strävat efter att vara fri och leva mitt liv som jag vill. Ekonomisk och gillar att ha ordning och reda. Vill gärna bli så självförsörjande som möjligt. Men utan att för den skull leva som på stenåldern. Använder gärna tekniken som finns för att göra livet lättare.

Hade varit trevligt att ha någon att dela livets motgångar med ;-)

Nej jag vet inte som sagt. Lite sällskap i stugan vore trevligt iaf. Hör av dig!

Rabarberlängtan

• Öppen o glad kvinna, söker förutom täppa även man!
    • Uppland
SV: Söker någon i höstmörkret
« Svar #1 skrivet: 21 jan-18 kl 21:11 »
Hej!

Jag får trevliga vibbar av det du skriver, fast jag själv vet väldigt väl vad jag söker: min framtida man.
Jag bor i Stockholm, har blivit förtjust i Småland, är akademiker, vill flytta till landet.
Mejla om du vill på u-landsteater@live.se

Hälsningar Rabarberlängtan

Selecto

• Min Pre hingst o jag
    • Gotland
« Svar #2 skrivet: 23 jan-18 kl 11:58 »
Fint skrivet. Men jag är nog för gammal för dig. Annars har jag en fin gård på Gotland. Kram
Selecto

seeker

• Småland
« Svar #3 skrivet: 11 aug-19 kl 10:28 »
Nu är jag 37 men har fortfarande inte hittat någon. Har visserligen blivit vän med en hare som kommer på besök om dagarna. Men han gillar mest att äta gräs och ligga och slappa på gräsmattan. Jag är inte så krävande så sett. Men lite mer än det önskar även jag :-D Så finns det nån tjej som kanske med bor nånstans i dom småländska skogarna så tveka inte att höra av dig :-)

seeker

• Småland
« Svar #4 skrivet: 08 apr-20 kl 22:26 »
Provar bumpa tråden lite då jag inte funnit någon än. Och haren föll offer för räven tyvärr. Kanske ska tillägga att jag nog är ganska introvert. Har även social fobi och mildare form av autism. :-[

Tångräkan

• Åland
« Svar #5 skrivet: 09 apr-20 kl 11:15 »
Hej! Vad fint att du inte ger upp utan "bumpar upp" din vädjan med jämna mellanrum! Det visar på en viss beslutsamhet som nog kan vara attraktiv. Kanske du också skulle erbjuda dig att även dela livets medgångar och glädjeämnen, inte bara motgångarna? Inte för att jag vet om det hjälper, jag har själv förgäves försökt hitta en själsfrände och livskamrat här, det verkar inte vara så lätt. Det var fint det du skrev om haren, jag hoppas du även hittar din drömtjej. Lycka till, ge inte upp!
Var dig själv, alla andra är redan upptagna.

seeker

• Småland
« Svar #6 skrivet: 09 apr-20 kl 12:14 »
Hej! Vad fint att du inte ger upp utan "bumpar upp" din vädjan med jämna mellanrum! Det visar på en viss beslutsamhet som nog kan vara attraktiv. Kanske du också skulle erbjuda dig att även dela livets medgångar och glädjeämnen, inte bara motgångarna? Inte för att jag vet om det hjälper, jag har själv förgäves försökt hitta en själsfrände och livskamrat här, det verkar inte vara så lätt. Det var fint det du skrev om haren, jag hoppas du även hittar din drömtjej. Lycka till, ge inte upp!

Självklart medgångar och glädjeämnen med. Dom blir nog betydligt fler om man kan dela dom med sin själsfrände eller tvillingsjäl inbillar jag mig.  Verkar iaf som jag kommer ha en ny hare som sällskap i år. Får hoppas han klarar sig bättre, och att jag inte får allt för mycket hjälp med grönsakslandet av honom ;D

Tack för lyckönskningarna :-)

Dela detta:

* Inloggade just nu

537 gäster, 2 användare
hsd, Ett svart får

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser