Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Boende sökes 30:de oktober- 15:de januari  (läst 489 gånger)

Sherri Wend

Uppland Boende sökes 30:de oktober- 15:de januari
« skrivet: 18 okt-17 kl 12:53 »
Hej!
Jag heter Alba och söker boende i Uppsala eller närheten under tiden jag ska studera i SLU- Uppsala. Jag läser en mastersprogram i agroekologi och skulle vilja bo någonstans där jag får hjälpa ut och använda min kunskap om hållbar produktionssystem, eller där jag få dela konst: jag sjuger, dansar och älskar filosofi och natur. Jag gillar att spela schack!
Jag behöver faktiskt hitta något väldigt snart för kursen börjar den 31:st oktober. Det är inte en heltid kurs så jag kommer att ha tid för att vara volontär osv.

sunflower

• Uppland
SV: Boende sökes 30:de oktober- 15:de januari
« Svar #1 skrivet: 20 okt-17 kl 06:09 »
Hej Alba!

Har du hittat något? Jag kan erbjuda ett rum from 1.11. men det ligger inte riktigt nära Uppsala, det är ca.7mil dit. tror det tar 1,5tim dit med buss och tåg. Ligger i Brottby, Vallentuna.
 Vi är ett litet självhushållarkollektiv och du kan även bo här bara några dagar tills du har hittat nåt i Uppsala om det skulle behövas. bäst att ringa i så fall: 0737165530
Mvh
Daniela
a ship in a harbour is safe, but that's not what  a ship is built for

aralia

• Södermanland
SV: Boende sökes 30:de oktober- 15:de januari
« Svar #2 skrivet: 21 okt-17 kl 02:34 »
Hej Alba,

Jag hyr ut ett rum 12 m2 i min lägenhet Gröndal i Stockholm. Väldigt enkelt att åka från Gröndal till Uppsala c. Tvärbana till Årstaberg och sedan pendeltåg till Uppsala C, tar drygt en timme. Det finns alla möjligheter här i Stockholm för alla dina intressen. Jag bor vid Mälaren, faktiskt andra sidan av gatan, Gröndal är en gammal närförort till Stockholm, 15 min till city, intressant arkitektur, mycket natur.
Intressant ? Skicka ett mail       aralia@hotmail.se
Hälsningar Helena
« Senast ändrad: 21 okt-17 kl 02:46 av aralia »

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser