Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Dagmamma finns i Borås  (läst 2111 gånger)

Stellaluuna

Västergötland Dagmamma finns i Borås
« skrivet: 19 sep-17 kl 10:52 »
DAGMAMMA FINNS

På Dammsvedjan i Borås erbjuder jag pedagogisk omsorg.  Jag får ersättning från Borås kommun.

Jag har ekologisk inriktning och serverar ekologisk hemlagad mat, utan halvfabrikat eller tillsatt socker till barnen. Jag arbetar mot en giftfri miljö och försöker t. ex. minimera mängden plast i hemmet.

Jag tar emot barn från 6 månaders ålder. Även kväll, natt och helg. Det är kostnadsfritt att ha ert/era barn hos mig.

Hör gärna av er till mig om ni under över något!

Melie Florin                   
0737,-226779 eller 033-101272 stellaluuna84@gmail.com

JohannaMaria

SV: Dagmamma finns i Borås
« Svar #1 skrivet: 19 sep-17 kl 12:52 »
Varför redan från 6 mån? Vi har ju föräldrapenning för 12 mån...

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Stellaluuna

« Svar #2 skrivet: 10 okt-17 kl 20:23 »
I Borås stad är reglerna sådana att man får välja att ha sina barn i förskola från åldern 6 månader. OM man känner att man behöver göra såhär tror jag att det är lugnare för barnet att vara i en liten grupp, i ett hem och alltid mötas av samma person än i en större förskola.  Man kanske vill jobba vissa dagar för att man helt enkelt känner att man tjänar för lite på föräldrapenningen t.ex,

Stellaluuna

« Svar #3 skrivet: 10 okt-17 kl 20:26 »
DAGMAMMA FINNS

På Dammsvedjan i Borås erbjuder jag pedagogisk omsorg.  Jag får ersättning från Borås kommun.

Jag har ekologisk inriktning och serverar ekologisk hemlagad mat, utan halvfabrikat eller tillsatt socker till barnen. Jag arbetar mot en giftfri miljö och försöker t. ex. minimera mängden plast i hemmet.

Jag tar emot barn från 6 månaders ålder. Även kväll, natt och helg. Det är kostnadsfritt att ha ert/era barn hos mig.

Melie Florin                   

Jag jobbar för Ströms slott som i sin tur får ersättning för Borås stad.

Stellaluuna

« Svar #4 skrivet: 10 okt-17 kl 21:00 »
DAGMAMMA FINNS

Melie Florin                   

Här kan den som vill läsa mer om mig och min verksamhet:

www.ekonara.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- För moder jord skull!
/Henrik

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser