Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Boende i Uddebo!  (läst 1293 gånger)

knivjohan

• Västergötland
Västergötland Boende i Uddebo!
« skrivet: 21 jul-17 kl 18:01 »
Hallå Där.
Uddebo är inte en kollektivby, däremot en kollektiv by, en kreativ by, som helt säkert växer betydligt snabbare än Göteborg!
I alla fall i procent...
Här finns samodling, bybastu, bilpool, kulturföreningar, o en eller annan festival. Men det är också en helt vanlig by...
Här finns ett rum att hyra from. September, på ca 16kv. 1800/månaden tänkte ja, inkluderande allt..förutom tahini, täcke o sånt, förstås.
Rummet befinner sej i en funkisvilla från -39, med det lockande, men tagna, namnet Evigheten, som befinner sej i utkanten av samhället, 50m från den första skogsstigen.
Jag som hyr ut, är en laid back kille/man med klar vänstervridning, och fallenhet för ord, analys, viss visdom, odling och segling!
I huset gäller någon form av vegetarianism.
Välkommen för en titt-in, över ett upphittat wienerbröd under äppelträden.
Johan

Shiva Vishnu

SV: Boende i Uddebo!
« Svar #1 skrivet: 28 okt-19 kl 08:29 »
Hej Johan jag vill gärna bo där.

Hej jag heter Emma jag är 22 år gammal och har en kanin som är 1 år tam och bor inne och ute . Vi söker ett nytt hem , har bott i ca 3 månader i en husvagn hos min syster i Glimåkra. Skulle vilja flytta nu pga det kan bli kallt i vinter i husvagnen. Sen har jag vänner i Göteborg som det kommer vara lättare att besöka, men vill inte bo i Göteborg pga all trafik. Är nyfiken på erat rum från alternativ.nu . Jag kan berätta mer om mig om jag vet att det är ledigt. Har även varit i uddebo flera gånger tidigare och känner till bygden en del.

Kan du kontakta mig via sms om det finns kvar tack. 0732681623
Med vänlig hälsning Emma

Dela detta:

* Inloggade just nu

177 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Åter är en tidsskrift som är tidlös. Ett 5 år gammalt nummer är lika användbart nu som när den kom ut.
Jag har haft väldigt mycket nytta och har fortfarande av tidningen.
/Per

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser