Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Övriga ämnen  (läst 512 gånger)

HYL

• -
Uppland Övriga ämnen
« skrivet: 26 jun-17 kl 19:26 »
Hästredskap säljes.      Plog, potatisåder, träskaklar,skeddrag, timmerkälke med vridbar banke.  Spännbjörn. En drös med huvudlag och bett. Förbygel, Martingall, Träns. Finns i Tierp  Allt i användbart skick.  Pris efter överenskommelse.
« Senast ändrad: 26 jun-17 kl 22:59 av HYL »

torpjens

• Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
SV: Hästredskap
« Svar #1 skrivet: 26 jun-17 kl 19:34 »
Vill du köpa, sälja eller tillverka? Förstår inte riktigt, ska det in under säljes kanske, då kan jag hjälpa dig att flytta annonsen. Var finns i så fall grejerna och vad kan det tänkas kosta och skick på dem? Mer information tack. :)
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

HYL

• -
SV: Hästredskap Säljes
« Svar #2 skrivet: 26 jun-17 kl 22:40 »
Ja ! lite fel blev det, har ändrat nu.

torpjens

• Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
SV: Hästredskap Säljes
« Svar #3 skrivet: 26 jun-17 kl 22:58 »
Flyttade som du märker.  ;D

Var finns grejerna?
Vad kostar de?
Har du några bilder? (Posta gärna här i så fall.)
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser