Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Önskar boende  (läst 530 gånger)

Fridhemmet

• Fridhemmet och Krågedal det är jag!
    • Östergötland
Östergötland Önskar boende
« skrivet: 02 jun-17 kl 04:09 »
Har precis fått reda på att gården jag bor på kommer eventuellt att säljas. Så nu letar jag efter alternativ. Jag har ett stort djurintresse och många djur som också behöver få bo i typ stall. En häst som nu  går på lösdrift. Har 4 Göingegetter, en flock Kindahöns just nu ca 20 Gotlandskaniner. En hund och 2 katter jobbar som hund/katt frisör.Jag är intresserad av självhushåll.  Jag hjälper gärna till på gård.  Jag har ju lite småjobb, men kan tänka mig att ändra på det om " rätt " dyker upp
är en positiv med stort djurintresse. Har hund, katter Gotlandskaniner, Kindahöns, Göingegetter och en Tinkerhäst... Jobbar som hund/kattfrisör. Hemservice, köksbiträde  ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

292 gäster, 10 användare (1 dolda)
Tjorvis, antlina, skalis, AstridH, gorlan, frulila, chpe21, Morgi, Banelinjen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser