Tipsa på plocksidan i nästa Åter!
Goda nyheter, smarta självhushållarknep och roliga händelser.
Maila petter@alternativ.nu Gärna med bild.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Rum ledigt i kollektiv  (läst 768 gånger)

Purk

• Östergötland
Östergötland Rum ledigt i kollektiv
« skrivet: 10 maj-17 kl 10:40 »
Hej!
Vi är två personer som ska starta kollektiv i ett superfint hus i Östergötland den 1/8 i sommar. Vi har ett ledigt rum och söker därför en trevlig typ som vill bo med oss.
Huset ligger enskilt precis bredvid två sjöar. Det är 35 min från Norrköping, 30 från Söderköping och 45 från Linköping. Körkort och bil är ett måste (tyvärr).
Jag (Heidi) är teaterpedagog och jobbar även i trädgård. Jag har också en dotter på snart 3 år som kommer bo hos mig på halvtid. Becka pluggar till lärare på Linköpings universitet och älskar att klättra. Vi kommer att ha katter, höns och odla. Och en kanot är planen haha. Rummet som är ledigt ligger på övervåningen och har fungerande kakelugn, trägolv och inbyggd garderob (finns dock viss flexibilitet kring vem som tar vilket rum). Beräknad månadskostnad (alla fasta utgifter, värme utslaget på ett år) är 4000/pers.
Vi ser helst att den vi bor med gärna vill bo tillsammans med människor och inte bara blir en inneboende.

Hör av dig via mail om du är intresserad så kan vi berätta mer.

Heidisusannanordling@gmail.com

Allt gott
Heidi

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser