Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Hjälp oss hitta hem!  (läst 573 gånger)

fiolida

• Hälsingland
Västergötland Hjälp oss hitta hem!
« skrivet: 09 maj-17 kl 00:02 »
Hej!
Under några års tid nu har vi drömt om att hitta ett hem i Göteborg med omnejd.
Vi bor nu i ett hus i Delsbo, Hälsingland och trivs bra, men längtar fortfarande till vår drömstad, där fler jobbmöjligheter och nära vänner väntar.

Vilka är vi? Jag heter Ida Rissanen, är frilansande musiker och sömmerska, just nu föräldraledig med vår dotter Milou som fyller ett i augusti. Min sambo Mathias Viklund är musiker och snickare, ingen av oss har med andra ord tummen mitt i handen, så står där ett torp med lite att fixa på så har vi inget emot att göra det! Så länge det finns minst 2 rum och kök, el, välfungerande värme och rinnande vatten, så är vi öppna för både hus, stuga, lägenhet och trädkoja. Får vi drömma fritt så är det härligt med närhet till hav eller sjö och södra skärgården kan man ju inte annat än förälska sig i.
Vi är inte stenrika, men händiga och pålitliga människor.
Maxhyra 5000kr.

Vill man få en glimt av oss så får man gärna kolla in vår musik:
https://www.youtube.com/watch?t=1s&v=BmlclsHqYpg&app=desktop

Eller se oss på Svts Det sitter i väggarna (Iaf till 14/5):
https://www.svtplay.se/video/11068353/det-sitter-i-vaggarna/det-sitter-i-vaggarna-sasong-2-avsnitt-3?start=auto

Mig kan man nå både via telefon, sms, mail eller här på alternativ.
Telefonnummer: 073 818 34 17
Mail fiolida@gmail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

585 gäster, 4 användare (1 dolda)
kallekullen, LiliCoolKatt, CeciliaLinnea

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser