Dela detta:
Dags att fylla plocksidan i nästa nummer av Åter!
Har du något bra självhushållartips eller ett gott recept att bjuda på? Är det någon aktivitet, träff eller möte på gång? Är det någon bok, hemsida eller pryl du vill tipsa om?
Maila in ditt tips till petter@alternativ.nu
Alla publicerade tipsare belönas med ett gratis nummer i prenumerationspotten.
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kollektiv i Jämtland  (läst 1122 gånger)

Astroflum

• Jämtland
    • Deborah Englund
Kollektiv i Jämtland
« skrivet: 08 maj-17 kl 18:24 »
Hejsan!

Har ett gammalt hus som jag älskar men det behöver tas om hand. Kom och dela fastigheten med mig. Mark att odla på finns.
Här finns bilder och kontaktinformation; http://www.deborahenglund.com/2017/03/hus-till-salu-billigt.html
En 3-4 personer till ska nog kunna få plats. Om vi tar hand om huset så behöver jag inte sälja det. Jag är öppen för alternativa renoveringsmetoder och experiment, nytänk vad gäller fastigheten och självförsörjning.  Inget är omöjligt
Hör av er!

sejdaren

• vänemöinen,gandalf,snusmumriken och jag
    • Norrbotten
    • an alien observation about earth
SV: Kollektiv i Jämtland
« Svar #1 skrivet: 24 jun-17 kl 21:48 »
verkar inte finnas någon info på länken om huset..jag och tjejen kollar efter alternativa boenden i landet...och allt är möjligt o tänkbart...mottar gärna viss info om var och hur det ser ut mm

skogsmix

• Jämtland
SV: Kollektiv i Jämtland
« Svar #2 skrivet: 26 apr-18 kl 12:10 »
Hur går det med detta kollektiv?

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

231 gäster, 8 användare (2 dolda)
statustrött, Assa, rikardn, Klasb, jörmundur, Lena på Högen

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser