Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kollektiv med andelsjordbruk samt verksamhet  (läst 516 gånger)

mariamarias

• vision energi medmänsklighet enkelhet sund grund
    • Småland
Kollektiv med andelsjordbruk samt verksamhet
« skrivet: 23 mar-17 kl 22:25 »
Någon som är intresserad av självhushåll
Andelsjordbruk verksamhet med psykiskt funktionshinder integration missbruk fördel kvinnor  ev anmälan till airborn couachning volentärresa.  Hitta ett billigt alternativt boende med intressant inriktning  men att driva ett kooperativ så att gården går runt och viss vinst delas. Var en kan ha enskild firma om man vill driva nåt.
Barn och alla åldrar
Djur ett måste
återbruka mera bli din egen chef lev ditt liv med glädje istället för stress och självömkan

Krantzgarden

SV: Kollektiv med andelsjordbruk samt verksamhet
« Svar #1 skrivet: 22 apr-17 kl 20:52 »
Halloj!

Jag ska tagga ihop dig med min sambo. Hon gör praktik på korpberget i skrivande stund och studerar till adiktolog. Vill arbeta med medberoende för kvinnor främst.
Vi har en gård med höns i dagsläget och ska på sikt skaffa getter och eventuellt grisar samt stora odlingsinsatser. Bor i Bräcke.

mvh, Mattias

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser