Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Norr om polcirkeln  (läst 972 gånger)

fall

• Övriga världen
Norr om polcirkeln
« skrivet: 30 mar-17 kl 17:48 »
Det vore kul att lära känna fler mskor/alternativare i de norra delarna av landet. Du behöver inte nödvändigtvis bo norr om polcirkeln men gärna däromkring! Kön och ålder spelar inte så stor roll, vad som intresserar mig är vem du är som person och om vi har något gemensamt. Gillar du t ex att vandra och skulle kunna tänka dig några veckor, eller varför inte månader, på nån vandringsled/ i skogen? Är du dessutom intresserad av sånt som självförsörjning, odling, återvinning (nu tänker jag mer på att återanvända gamla saker än sopsortering..) djur o natur, böcker o film, längdskidåkning, resor, mobilt boende, solidaritet o jämlikhet.. Så skicka ett pm!

hararochkaniner

• Snart västernorrlandsbo
    • Ångermanland
SV: Norr om polcirkeln
« Svar #1 skrivet: 31 mar-17 kl 18:22 »
Duger det med västernorrland? :-)
Västernorrland Ramsele

Självförsörjande är fri <3

fall

• Övriga världen
« Svar #2 skrivet: 02 apr-17 kl 12:06 »
Det duger:)

Varghjärta

• Utveckling, utmaningar, lärdom och äventyr!
    • Västerbotten
« Svar #3 skrivet: 03 apr-17 kl 11:49 »
Söder om polcirkeln - men har funderingar att flytta, norr om...

Som det är, och sedan 10 år, bor jag på en skogsgård i norra Västerbotten med 10 hundar. Pysslar väl mest med mina hundar! Tränar, drar, sportar, vandrar, cyklar, badar, vattenapporterar... plockar lite bär! I skogen och på gården (vildvuxna gamla hallon, vinbär...). Odlar inget.

Bygger och anlägger hundgårdar, hundkojor...

Mycket mer är det väl inte. ;-)
Tillbaks på min ensligt belägna skogsgård, uppe på en höjd, mellan ett stort träsk och en liten skogstjärn, omgiven av tallskog och berg! Tillsammans med nio underbara hundar. Har tidigare levt som (hindu)munk, i Indien, under många år... Återvänder nog dit, så småningom.

Dela detta:

* Inloggade just nu

224 gäster, 8 användare (1 dolda)
karsan, per.martinsson, Lennart MÃ¥rs, 127, mattias_33, alternaiv, Gröfre Slissing

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser