Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Linderödskultingar  (läst 1378 gånger)

vilda.wilma

• Västergötland
    • Andhämtning
Västergötland Linderödskultingar
« skrivet: 12 mar-17 kl 15:48 »
Hej!

Kultingar "på ingång" Första veckan i april föder mina två gyltor sina första kullar. Om allt avlöper väl, så kommer det att finnas små kultingar till salu. Jag är medlem i Föreningen Landtsvinet, genbank 1487. Läs gärna mer på http://www.andhämtning.se Vänligen Gunilla
Jag lever ett enkelt och fritt liv på landet i balans & harmoni med djur & natur. www.andhämtning.se

vilda.wilma

• Västergötland
    • Andhämtning
SV: Linderödskultingar
« Svar #1 skrivet: 22 apr-17 kl 12:17 »
Ja, då är de här... årets underverk. 19 kultingar i alla färg- och prickvarianter, leveransklara i mitten på juli. Välkommen att boka och läsa mer på www.andhämtning.se
Jag lever ett enkelt och fritt liv på landet i balans & harmoni med djur & natur. www.andhämtning.se

Trynetillknorr

• Skåne
SV: Linderödskultingar
« Svar #2 skrivet: 05 maj-17 kl 14:01 »
Hej!

Jag letar efter två kultingar! Var befinner du och dina grisar er? Allra helst två tjejer. Eller en tjej och en kille som skulle kunna avla av sig.

Kan erbjuda dem gott om plats med damm, gräs, skog och då och då ett trädgårdsland att böka upp. I Blekinge inte så långt från Karlskrona

bästa hälsningar
Robin

Postat med Alternativ.nu´s app

Dela detta:

* Inloggade just nu

628 gäster, 7 användare (1 dolda)
jonastrygg88, Landet, Ping, hofboss, peter qvist, backabjorn

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bääästa julklappen!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser