Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Jämtland Hjälp med att renovera badrum!  (läst 592 gånger)

Drivan

• Jämtland
Jämtland Hjälp med att renovera badrum!
« skrivet: 26 feb-17 kl 15:12 »
Hej alla!

Jag och min man har just köpt ett litet 60-talshus utanför Gäddede. Närmsta större ort är Strömsund. Mycket roligt! Vi bor dock båda utomlands för tillfället och kommer kunna åka dit för första delen av renoveringen i påsk (golv, väggar etc). Vi ser fram emot att kunna rusta upp huset under några år och längre fram kunna flytta dit på heltid.

Vad som kom upp under besiktningen var badrummets skick och att det måste göras iordning för att undvika vattenskador. Vi vill ha hjälp av sakkunning i detta och jag frågar nu efter tips på duktig hantverkare i området? Min man är fransk och själv kommer jag från Västkusten, så saknar kontakter.

Detta skulle framförallt gälla kakling och målning med vattentålig färg.

Tack så jättemycket!

karelo

• Jämtland
SV: Hjälp med att renovera badrum!
« Svar #1 skrivet: 27 feb-17 kl 09:45 »
Hejsan !!!
Mitt namn e Elo Möller och jag bor i Hammerdal. Jag har kakel och murning som mitt jobb och har haft det i 30 år och ligger för det mesta ute då jag just nu mer eller mindre bara gör plattsättning i Simhallar :) Jag skulle kunna titta på jobbet och ge er en mening om huruvida man skall gripa det hela an..
Min och frugans mail e moenlam@yahoo.com
Mvh Elo

Drivan

• Jämtland
SV: Hjälp med att renovera badrum!
« Svar #2 skrivet: 28 feb-17 kl 17:54 »
Hej Elo! Tack för att du hör av dig! Skriver ett mail :D

// Driva

Dela detta:

* Inloggade just nu

383 gäster, 7 användare (1 dolda)
Gröfre Slissing, DennisCA, [nomnom], Mira Å, alternaiv, MademoiselleCaramelle

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser