Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Trollhättan med omnejd - hjälp med avlivning sökes  (läst 750 gånger)

cocosbusen

• Bohuslän
Trollhättan med omnejd - hjälp med avlivning sökes
« skrivet: 22 feb-17 kl 10:40 »
Hej,
Här en sjuk höna sedan ett par dagar. Sover mestadels av tiden och är inte intresserad av varken mat eller vatten. Hon är inne i huset för att få värme och jag har gett henne fil, avmasknkng, vitaminer, honungsvatten...ingen bättring. Nu känner jag att hon måste vidare, men jag kan inte göra det själv 😢

Vet hur man gör, men pga egen sjukdom kan jag inte själv göra det.

Finns det någon i min närhet som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig så snart det går? Bor ca 1 mil söder om trollhättan och självklart betalar jag för bensin och något litet som tack.för hjälpen.

Dela detta:

* Inloggade just nu

476 gäster, 7 användare (1 dolda)
torbjorn, juliett.lima, Själv är bäste dräng, Skyer, Klas Karlsson, MagnusLey

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser