Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Medhjälpare vid renovering och husbygge.  (läst 1100 gånger)

Alexn72

• Skåne
Skåne Medhjälpare vid renovering och husbygge.
« skrivet: 28 jan-17 kl 08:22 »
Om detta blir något praktiskt genomförbart vet jag ej men jag kollar hur "marknaden" ser ut.
Idag finns 2 hus med renoveringsbehov och 1 hus håller på att byggas i leca, 1 garage till ska byggas.
Solceller ska installeras på samtliga hus.
Vad menad då med renovering, byta tak, takstolar, måla, riva väggar, mura väggar, klippa träd, klyva ved mm

Den jag tror skulle passa för detta är mest någon som kan avlasta "oss"( byggs inom familjen) med allt vad det innebär.
Hämta material, städa, såga, måla, snickra mura, putsa, bära mm
Vilken nivå man vill ha är mest upp till dig själv, dvs vill du bara göra enkla saker som att bära och hämta saker eller arbeta på egenhand är upp till dig och din kunskapsnivå

Jag tror att du kommer få ut mycket kunskap ur detta och förberedande till ett eget hus kanske?
Idag så vet jag inte riktigt hur ett upplägg skulle se ut, vi bygger på vår fritid och semester, inomhus på vintern och utomhus på vår, sommar, höst.

Detta är aktuellt på 2 platser Närheten av lund och utanför Kristianstad.

Låter detta som något intressant så skicka ett pm och beskriv vad du har för tankar och förväntningar.

Alexn72

• Skåne
SV: Medhjälpare vid renovering och husbygge.
« Svar #1 skrivet: 22 feb-17 kl 13:15 »
Gårdagen bjöd på klinker läggning.
Helgen innan, byte av elcentral.
Och till helgen sätts köket in

Dela detta:

* Inloggade just nu

141 gäster, 1 användare
Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter

- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser