Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Kaniner till slakt eller kaninkött köpes  (läst 1483 gånger)

Den vilda djungelkvinnan

• Västergötland
Västergötland Kaniner till slakt eller kaninkött köpes
« skrivet: 17 jan-17 kl 14:02 »
Önskar köpa kaninkött eller levande kaniner att slakta själv. Har tidigare fött upp slaktkaniner själv så är väl medveten hur man slaktar humant.
Billigaste möjligt är ju det jag främst letar efter men vill ändå ha kött eller kanin av bra kvalitet och storlek.
Jag är inte intresserad av kaninkött som varit fruset utan det ska vara färskt.

Helst söker jag levande kaniner för slakt men finns inte det söker jag alltså kött.

Nära Göteborg helst.
Ring eller smsa i första hand på 0735-027353 eller skicka meddelande eller mail här. Kollar dock inte alternativ.nu så ofta.

Mvh,
Den vilda djungelkvinnan

ANNE-CHARLOTTE HALLBERG

• Gäst
SV: Kaniner till slakt eller kaninkött köpes
« Svar #1 skrivet: 11 okt-17 kl 10:24 »
Är det fortfarande intressant?

ThereseKjellson.

• Småland
SV: Kaniner till slakt eller kaninkött köpes
« Svar #2 skrivet: 25 feb-18 kl 14:07 »
Hejsan!
Jag har 14 kaniner ca 15 veckor. Gotlandskaniner. Bor utanför Nybro men ska åt ditt håll i veckan. Är det intressant?

Dela detta:

* Inloggade just nu

405 gäster, 6 användare (1 dolda)
oh-la, olivia.k, b erros, Danskar´n, Johaniskogen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser