Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Är du Hon med stort H?  (läst 1024 gånger)

Limabo

• Dalarna
Dalarna Är du Hon med stort H?
« skrivet: 06 nov-16 kl 19:58 »
Nu tycker jag det är dags att brorsan skaffar tjej, så då blir det att jag skriver en kontaktannons eftersom han aldrig gör det ;)
Det är min bror som söker en jordnära tjej mellan 20-30. :)
Han är den snällaste människa jag vet och han bryr sig lite för mycket ibland. Han heter Johannes och är 24 år, är en riktigt duktig smed och timmerman. Älskar att köra traktor och hålla på med både djur och jordbruk, är en riktigt kattälskare, hundar går också bra om dom är små :) Han tycker om att hålla på i landet (han har gröna fingrar) och bygga olika diverse byggnader här på gården. Älskar att vara ute i naturen och plocka bär, svamp eller bara njuta av naturen. Han är rök-snusfri , dricker inte alkohol och gillar mysiga hemmakvällar. Johannes är en riktig pysslare, eller ja det är inte rätt ord men han gillar att hålla på med saker, speciellt lite kluriga byggnads- eller hantverksritningar. Hans stora projekt nu är en taksäng med inbyggd moraklocka och skåp.

Kan skriva så mycket om honom, både positiva och negativa saker men nöjer mig här, vill man ha mer info och bild så skicka en meddelande till mig :)  En sak kan jag tilläga, vill du ha men som är trogen tills döden så är Johannes rätt man. 

Dela detta:

* Inloggade just nu

242 gäster, 3 användare
Lennart MÃ¥rs, Kronhjorten, hsd

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser