Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Södermanland Smidesstäd köpes  (läst 950 gånger)

serabella

• Södermanland
Södermanland Smidesstäd köpes
« skrivet: 19 okt-16 kl 09:43 »
Hej,

Söker ett smidesstäd. Bor i Eskilstuna så vill helst hitta något inom Södermanland så man slipper åka så långt för att hämta. Har en begränsad budget på cirka 3000:- vilket jag är medveten om inte är så mycket i sammanhanget. Förväntar mig inget jättestort städ i superskick för dessa pengar. Inte heller det jag är ute efter. Det bör väl väga 50kg i alla fall. Hör gärna av er om ni har något att avyttra :)

Grihm

• Södermanland
SV: Smidesstäd köpes
« Svar #1 skrivet: 23 dec-16 kl 19:16 »
Kika på antracit forumet. Mest smeder där så om någon inte har här kanske det finns någon fingervisning att få.
Köp iaf inget kinastäd i desperation. Du kan få ett med dålig härdning som du då inte ens kan använda sen, och allt kostar bara pengar.

Annars skulle jag kika på ett sådant här
http://www.orsajarn.se/product/smidesstad-jarnvagsrals

Kan vara ett bra sätt att börja smida utan att det kostar hela sparslanten.

Jörgensen

• bryttjorp.se
*Janne Jörgensen*

Dela detta:

* Inloggade just nu

572 gäster, 6 användare (2 dolda)
blocket16, Nilama77, Lynga, 4-ever

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser