Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gårdsarbete/entreprenad med husrum och hästrum sökes  (läst 1443 gånger)

Larco

• Uppland
Hej!
Jag heter Andreas. Efter en jobbig separation vill jag nu röra på mig på alla sätt. Är öppen för förslag gällande arbete. Gårdsarbete, hästarbete samt entreprenad är av intresse. Jag har en dotter på snart 3 år och egen arbetshäst av rasen Shire under utbildning som jag gärna skulle vilja ha med mig.
Bor just nu i norra Stockholm men kan tänka mig att röra på mig...

Har varierade kunskaper på följande områden, teknik, mekanik, el (svagström), snöröjning, lastmaskin, grävmaskin, kran, truck, lätt lastbil, tung lastbil, traktor, häst, motorer, montering, svetsning, säkerhetsarbete, datorer, administration, grönytor, mm mm
Har arbetat som försäljare, truckmontör, administratör, green keeper (golfbana), lagerarbetare, trafikserviceman (nuvarande)
Har B-körkort, truckkort för åktruck, motvikt, lastmaskin. Div. Utbildningar för arbete på väg.
Har intresse av maskinkörning och lastbil (kranbil). Har en hel del kunskaper men tyvärr inte alla de rätta behörigheterna. Har även en hel del andra intressen. Vana av djur sträcker sig till husdjur och hästar.

Mvh Andreas

uzie

• -
SV: Gårdsarbete/entreprenad med husrum och hästrum sökes
« Svar #1 skrivet: 14 maj-17 kl 21:48 »
Hej hej! Har du hittat något ännu? 😀
Hej!
Jag heter Andreas. Efter en jobbig separation vill jag nu röra på mig på alla sätt. Är öppen för förslag gällande arbete. Gårdsarbete, hästarbete samt entreprenad är av intresse. Jag har en dotter på snart 3 år och egen arbetshäst av rasen Shire under utbildning som jag gärna skulle vilja ha med mig.
Bor just nu i norra Stockholm men kan tänka mig att röra på mig...

Har varierade kunskaper på följande områden, teknik, mekanik, el (svagström), snöröjning, lastmaskin, grävmaskin, kran, truck, lätt lastbil, tung lastbil, traktor, häst, motorer, montering, svetsning, säkerhetsarbete, datorer, administration, grönytor, mm mm
Har arbetat som försäljare, truckmontör, administratör, green keeper (golfbana), lagerarbetare, trafikserviceman (nuvarande)
Har B-körkort, truckkort för åktruck, motvikt, lastmaskin. Div. Utbildningar för arbete på väg.
Har intresse av maskinkörning och lastbil (kranbil). Har en hel del kunskaper men tyvärr inte alla de rätta behörigheterna. Har även en hel del andra intressen. Vana av djur sträcker sig till husdjur och hästar.

Mvh Andreas

JohannaMaria

« Svar #2 skrivet: 07 mar-18 kl 07:18 »
Du har PM!

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Norae

• -
« Svar #3 skrivet: 19 jun-18 kl 22:42 »
Hej. Jag kan erbjuda vistelse och lite jobb på en hälsingegård. Finns även stall.

Skickat från min iPhone med Alternativ.nu

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser