Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Kattungar säljes  (läst 972 gånger)

bullen11

• Västergötland
Västergötland Kattungar säljes
« skrivet: 22 jun-16 kl 11:42 »
Jag har tre fina kattungar som är redo att flytta hemifrån fr om 27/6.Två svarta med inslag av brunrött.En hona och en hane.En svart-vit, men mycket vitt.Tror det är en hona.Pris:300 kr st.
« Senast ändrad: 22 jun-16 kl 11:49 av bullen11 »

bullen11

• Västergötland
SV: Kattungar säljes
« Svar #1 skrivet: 31 jul-16 kl 18:57 »
Dom är fortfarande till salu.Dom är vana att vara ute mycket så dom skulle säkert funka bra som stall/lagårdskatter om dom för möjlighet att komma in i bland och får gos och kel.

bullen11

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 06 sep-16 kl 23:37 »
Den svartvita är såld, men dom svarta är fortfarande kvar.

bullen11

• Västergötland
« Svar #3 skrivet: 10 sep-16 kl 15:10 »
Är det ingen som vill ha en liten fin katt.Dom har hunnit bli 5 månader nu.Dom är vana att vara både ute och inne men är mestadels ute.
Det är en långhårig hane och en liten korthårig hona, båda helt svart.Dom är sociala och trevliga.Avmaskade.
Är det ingen som känner sig manad snart får dom stanna hos mig.Men jag gör ett försök till

Dela detta:

* Inloggade just nu

191 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser