Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Träffar för naturliga/medvetna föräldrar i hela Sverige  (läst 1025 gånger)

blissfullMama

• -
Skåne Träffar för naturliga/medvetna föräldrar i hela Sverige
« skrivet: 23 aug-16 kl 04:29 »
Hej!

Vi har ganska nyligen skapat en grupp för "alternativa" föräldrar där vi organiserar IRL träffar över hela Sverige. Här kan man diskutera allt från förlossning över bära barn, tygblöjor, amning/långtidsamning, eko-mat, plastbantning och samsovning till nära föräldrarskap och attachment parenting, med respekt och bland likasinnade. Gruppen växer hela tiden, och det vore roligt om fler familjer skulle vilja inspirera, inspireras och stötta varandra! Här kan man både delta och själv skapa nya träffar.

Vi skriver på både engelska och svenska då vi även välkomnar föräldrar som är ganska nya i Sverige.

Välkomna!

https://www.facebook.com/groups/1767268106824415/

Weasel

• Skåne
SV: Träffar för naturliga/medvetna föräldrar i hela Sverige
« Svar #1 skrivet: 23 aug-16 kl 10:49 »
Hej!
Jag vill inte påstå mig vara så jättealternativ, men försöker så gott det går. Däremot är jag så pass alternativ att jag tvärvägrar att ha facebook...  Det finns inga andra vägar att gå om man vill få reda på när det är träffar?
Bor på en liten gård med man, tre ungar, ungersk kuvasz, katter, gotlandskaniner och islandshästar.

blissfullMama

• -
« Svar #2 skrivet: 27 aug-16 kl 03:18 »
Hmm... Problemet är ju bara att det är på Facebook att vi ofta bestämma/samordna och kommunicera träffar. I så fall att jag ska kolla upp om det finns någon i din närhet som är med på FB och som skulle vidarebefordra informationen om träffar. Var bor du nånstans? (Skicka pm ifall du inte vill skriva offentligt.) Ska försöka hitta en lösning!

Weasel

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 31 aug-16 kl 09:32 »
Jag bor i norra Skåne, Perstorp. Du får jättegärna säga till om det anordnas något häromkring!
Bor på en liten gård med man, tre ungar, ungersk kuvasz, katter, gotlandskaniner och islandshästar.

blissfullMama

• -
« Svar #4 skrivet: 31 aug-16 kl 22:48 »
Härligt!

Nu de närmaste dagarna/veckan har vi en träff i Klippan (sön 4/9 kl 10), en i Hasslarp (ons 7/9 kl 10) och en i Kristianstad (fre 9/9 kl 10). Skulle det passa dig? I så fall kan jag skicka närmare information. Vore kul om du kunde vara med!

HelloKitty

« Svar #5 skrivet: 08 sep-16 kl 16:52 »
Hej!Låter jättekul,får man gå med? Jag har dock ingen Facebook....

blissfullMama

• -
« Svar #6 skrivet: 09 sep-16 kl 04:02 »
Härligt att du vill vara med!

Det är ju lite svårt att se träffarna om man inte är med på Facebook. Men jag kanske kan förmedla kontakt med någon som bor nära dig som kan skicka dig info om träffar. Var bor du någonstans?

Dela detta:

* Inloggade just nu

197 gäster, 1 användare
Adels

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser